حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری با بیان این‌که قدرت تحمل یکدیگر را داشتن، یک نعمت است، گفت: آنجایی که همه گرایش‌ها حضور داشتند، برکت‌هایی برای انقلاب حاصل شد و ریشه خساراتی که در حدود 30 سال گذشته دیدیم به دلیل تحمل نکردن یکدیگر بود.
کد خبر: ۷۹۲۵۲۵

به گزارش فارس، علی‌اکبر ناطق‌نوری که در نشست کانون نمایندگان ادوار مجلس صحبت می‌کرد، درخصوص ضعف‌های کشور در برخی مسائل گفت: عقب‌افتادگی کشورها به دلیل خطی‌ برخورد کردن بوده است؛ چپ‌ها آمدند راست‌ها را زدند و بالعکس نیز صورت گرفت. نباید فراموش کنیم که ما قاعده بازی را خوب بلد نیستیم. در دنیا در زمینه روابط جناحی قانون یا فرهنگ وجود دارد و بعد از مستقر شدن یک حزب از رده وزیر به پایین را تغییر نمی‌دهند و اجازه می‌دهند کارشناسان به کار خود ادامه دهند.وی درباره عملکرد دولت گفت: با آقای روحانی در مجلس همکار بودم، ایشان در موقع تشکیل فراکسیون‌ها نیز اعتدال داشت و در حال حاضر نیز اعتدال را حفظ کرده و از نیروهای مختلف استفاده می‌کند که فرصت خوبی برای کشور بوده و نتیجه آن آرامش در کشور است.

ناطق نوری درباره حضور خود در انتخابات آینده مجلس گفت: در آخرین روز مجلس پنجم جمله‌ای را بیان کردم که امروز نیز به آن پایبندم. در آن روز 56 ساله بودم و الان 72 سال دارم؛ البته از نظر جسمی و روحی در سلامت کامل هستم،‌ اما آن روز گفتم در دنیای پیشرفته برای کار رجال سیاسی یک عمری تعریف می‌شود؛ خلاقیت،‌ ابتکار و نوآوری در دوره کار سیاسی وجود دارد و بعد از پایان کار سیاسی باید کار به نسل‌های جدید سپرده شود. کادرسازی یعنی این‌که به جوانان فرصت بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها