تلفن همراه هوشمند جدید لنوو یکی از نیرومندترین محصولات بازار خواهد بود

لنوو K80، نیرومند و خوش‌قیمت

ایسر روز گذشته و طی مراسمی که در نیویورک برگزار شد، پس از رونمایی از سری لپ‌تاپ‌های جدید خود، گوشی‌ هوشمند Liquid X2 را نیز معرفی کرد. این کمپانی تصمیم دارد این گوشی که دارای مشخصات خوب و قابل قبولی است، برای افزایش رقابت با دیگر شرکت‌ها روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند کند.
کد خبر: ۷۹۱۳۸۳
گوشی هوشمند سه سیم‌کارته‌ی Liquid X2 معرفی شد

به گزارش جام جم کلیک: گوشی جدید ایسر با نام Liquid X2 به دلیل برخورداری از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی در دسته فبلت‌ها قرار می‌گیرد. کمپانی ایسر این گوشی را به همراه باتری قدرتمند و با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از سه سیم کارت معرفی کرده است. پردازنده ۶۴ بیتی با هشت هسته پردازشی، قدرت پردازشی قابل قبولی در اختیار کاربر قرار خواهد داد. ایسر برای دوربین این گوشی از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین مکالمات ویدئویی استفاده کرده است. گوشی Liquid X2 به دلیل برخورداری از دوربین مکالمه ۱۳ مگاپیکسلی، تصاویر سلفی با کیفیتی همانند گوشی Desire Eye اچ‌تی‌سی ثبت می‌کند.

ایسر با قابلیت دو سیم کارته اکتفا نکرده و برای این گوشی درگاه سوم سیم کارت را نیز در نظر گرفته است، می‌توان گفت این اولین باری است که در فبلت‌ها چنین قابلیتی تعبیه می‌شود. از دیگر مشخصات معلوم گوشی رنگ بندی آن است که با توجه به تصاویر منتشر شده، سفید، مشکی، آبی و قرمز از جمله رنگ‌های گوشی X2 خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و تاریخ عرضه این گوشی در دسترس نیست.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها