شبکه مستند اولین جشنواره عکس سلفی با موضوع «استاد و معلم» را به مناسبت روز معلم برگزار می‌کند.
کد خبر: ۷۸۸۴۹۵

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، عکس سلفی یا عکسی که عکاس از خودش می‌گیرد در سال‌های اخیر به واسطه قابلیت‌هایی که دوربین‌های تلفن‌ همراه در اختیار افراد قرار می‌دهد باب شده است. این نوع عکس بیشتر به منظور اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی گرفته می‌شود و موقعیت یا وضعی را در لحظه به نمایش می‌گذارد.

دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه‌مند شرکت در این جشنواره می‌توانند عکس‌های سلفی خود با معلم یا استادانشان را تا دوازدهم اردیبهشت به نشانی اینترنتی www.motv.ir یا office@mostanadtv.com و mostanadsimatv@irib.ir یا نشانی پستی: تهران، خیابان حضرت ولی عصر(عج)، خیابان جام‌جم، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ساختمان سیما (تولید)، طبقه ششم، صندوق پستی 856 ـ 19615 ارسال کنند.

عکس‌های ارسالی به این جشنواره از شبکه مستند پخش و جوایز ویژه‌ای به عکس‌های برتر اهدا خواهد شد.

شبکه مستند در برنامه «آنسو» که هر روز ساعت 16 به مخاطبان خود ارائه می‌کند برای فردا مستند «کلاس 29» محصول 2013 را در نظر گرفته است. این فیلم درباره تیم منچستر یونایتد و تاریخچه و نحوه حیات این تیم بزرگ است. این مستند شهرت و موفقیت شش نفر از بهترین بازیکنان سابق تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس یعنی دیوید بکهام، نیکی بات، رایان گیگز، پاول اسکولز، فیل و گری نویل در سال‌های 1992 تا 1999 را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین در این مستند کارگردان میلیونر زاغه نشین و تونی بلر درباره تغییرات فرهنگی و اجتماعی بریتانیا در این دوره صحبت می‌کنند.

مستند «چشم شیشه‌ای» که درباره عکاس و خبرنگاری است که به کشورهای محروم آفریقایی سفر کرده، امشب ساعت 22 از شبکه مستند به نمایش درمی‌آید.این مستند به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی و کارگردانی رضا فرهمند تولید شده و درباره زندگی مهدیه میرحبیبی، عکاس و خبرنگاری است که به صورت انفرادی به کشورهای محروم آفریقایی سفر کرده و فقر و مظلومیت مردم این کشورها را به تصویر کشیده است.

تصویربرداری مستند «چشم شیشه‌ای» به عهده حمیدرضا عزیزآبادی بوده است و همچنین صدابرداری آن را نیز حجت‌ علی ‌اصغری آوینی انجام داده و تحقیق و پژوهش نیز به عهده کمیل قاسمی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها