پاسخ «رضا درستکار» به معترضان سریال «در حاشیه»؛

اصناف اجازه دهند تا مردم درباره یک سریال قضاوت کنند

رضا درستکار، منتقد سینما با اشاره به اعتراضات جامعه پزشکان به سریال«درحاشیه» گفت: وقتی بخواهیم درباره هر قشری اثری بسازیم طبیعی است که ناراحت می شوند. در مملکتی که به شکل جعلی نگاه آرمان گرایانه وجود دارد و همه خود راعلامه می‌دانند این گونه رفتار ها طبیعی است؛ زیرا همه اصناف خود را در این مملکت برتر می دانند در صورتی که نیستند.
کد خبر: ۷۸۷۹۱۷
اصناف اجازه دهند تا مردم درباره یک سریال قضاوت کنند

رضا درستکار در گفتگو با خبرنگار جام جم سیما اظهار داشت: موضوع این است زیبایی که در کارهای مدیری وجود دارد این است که نقدهایش معمولا از یک صنف فرا تر می رود و دامن کلیت یک جامعه را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: من بحث ها را جدی نمی دانم، مثلا یک توافقی بعد از این همه فشار روانی در ایران صورت گرفته است و یک عده از همکاران را ببینید که چگونه می‌ترسند و بال بال می زنند! معلوم است منفعت شخصی دارند و با این توافق منافع آن ها به خطر می افتد.

این کارشناس سینما در ادامه سخنانش گفت: در میان همه اصناف و اقوام هم این گونه واکنش‌ها وجود دارد، یعنی اگر موقعیت خود را در خطر ببینند اعتراض می کنند. آن‌ها باید اجازه دهند تا مردم و مخاطبان درباره سریال قضاوت کنند. جامعه پزشکان برای ایران مورد نیاز است و به همان اندازه که جامعه هنری ایران پاکدامن هستند آن ها هم هستند. (مریم محمدی/ جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها