مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص انتقادات نسبت به مجموعه «درحاشیه» گفت: من چند قسمت از این مجموعه را دیده ام و در واقع انتظاراتم از ساختار مجموعه به این شکل نبود و منتظر کار قوی تری بودم اما علی رغم انتقاداتی که هست من فکر نمی کنم قشر خاصی انتقادی به این سریال داشته باشد. به نظرم یک سری از رسانه ها جنجال آفرینی می‌کنند و خود به خود موضوع به یک قضیه تبدیل می‌شود و بعد این قضیه جنجال آفرین می شود.
کد خبر: ۷۸۶۹۲۱
نظر مهران رجبی درباره سریال «مهران مدیری»

وی افزود:باید هرچه آن موضوع را حل کنیم تا جنجال آفرینی به گونه ای نشود که نتوان آن را کنترل کرد.


این بازیگر طنز پرداز افزود: هیچ یک از هنرمندان ما به خودشان اجازه نمی دهند به کسی توهین کنند؛ لذا وقتی حساسیت ها نسبت به یک موضوعی به طور غیر واقعی وجود می آید، بهتر است که آن حساسیت را از بین ببریم نه موضوع را.
رجبی در پایان اظهار داشت: قصه «در حاشیه» نیز به همین شکل است وقتی عده ای می‌خواهند ذهن مردم را معطوف به این فرض توهین کنند و با یک سری نکات موشکافانه و نگاه منفی آن را تشریح کنند طبیعی است که می‌توانند از خیلی صحنه ها یا دیالوگ ها یا افراد فرض توهین بسازند ولی توهین نیست و بهتر است هرچه زودتر این حساسیت ها و پرداختن به این موضوعات پایان پذیرد. (شریان نیوز)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آرش
Armenia
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
۰
۰
جدا از جنجال پیش آمده راجع به این سریال كه الان تقریبا از بین رفت باید گفت خیلی ها توقع بیشتری از مهران مدیری داشتند كه طنز قوی تر ، حساب شده تر و فاخر تری ارائه می كرد . لذتی كه ما از سریال های سابق مهران مدیری مثل شب های برره ، پاورچین ، مرد هزار چهره ، مرد دو هزار چهره و شوخی كردم و .... بردیم دیگه تكرار نشد . احساس می كنم گروه سازنده فیلم های مهران مدیری از هم پاشیده . از جمله نویسنده كار كه بار اساسی سریال رو به دوش میكشه تعویض شده . امیدوارم دوباره روزهای اوج مهران مدیری رو در نوروز 95 ببینیم . متشكرم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها