فصل دوم «در حاشیه» غافلگیرکننده خواهد بود

مدیر شبکه سه: فرزاد حسنی را حذف نکرده‌ایم

مدیر شبکه سیما درباره سوژه فاز دوم این مجموعه اعلام کرد از بین سوژه‌های مطرح شده، با موضوع حضور شخصیت‌های این سریال در زندان بیشتر موافق است.
کد خبر: ۷۹۰۵۸۲
با حضور شخصیت‌های «در حاشیه» در زندان موافقم

سید غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما در این زمینه تصریح کرد: همزمان با تولید قسمت‌های آغازین، تصمیم گرفته شد تا این مجموعه تلویزیونی در نوروز ۹۴ و پس از ایام شهادت حضرت زهرا (س) پخش شود که این موضوع به فرایند تولید، شتاب و سرعت بیشتری داد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» با استقبال مخاطبان مواجه شده است، گفت: البته انتقادات و پیشنهادهایی هم دریافت کردیم که بابت این اظهار نظرها از همه مخاطبان سپاسگزاری می‌کنیم.

میرحسینی افزود: به‌تدریج و پس از پخش ۱۵ قسمت با توجه به شرایط ویژه تولید، روند فیلمنامه و تعداد زیاد هنرپیشگان تصمیم گرفته شد که این مجموعه در فاز اول با ۲۷ قسمت به کار خود پایان دهد و پس از آن مجموعه «شمعدانی» به کارگردانی سروش صحت از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر شبکه سه سیما با توضیح این مطلب که تولید فازدوم مجموعه «در حاشیه» پس از وقفه‌ای کوتاه آغاز می‌شود، گفت: از بین چند سوژه‌ای که مدنظر است، یک موضوع نهایی و انتخاب خواهد شد؛ البته شخصاً از بین سوژه‌های مطرح شده با موضوع حضور شخصیت‌های این سریال در زندان بیشتر موافقم و معتقدم که لوکیشن واحد و حضور آدم‌های مختلف از اقشار جامعه و ماجراهای متعدد این آدم‌ها، خود به خود کشش و جذابیت تولید ۳۰ قسمت را دارد.

وی اظهار امیدواری ‌کرد فاز دوم مجموعه «در حاشیه» هم با کیفیت و مطلوبیت بیشتری تولید و تا درمعرض دید علاقمندان به این سریال قرار گیرد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها