پخش سریال تلویزیونی «پایتخت 2» به کارگردانی سیروس مقدم و سریال «گل پامچال» ساخته محمدعلی طالبی بزودی از شبکه آی‌فیلم شروع می‌شود.
کد خبر: ۷۸۵۳۴۱
«گل پامچال» در قاب آی‌فیلم

پخش سری دوم سریال پایتخت از بیست‌وسوم فروردین ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز می‌شود. این سریال در ادامه پایتخت1 به تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شد و در آن محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، مهران احمدی، لیندا کیانی، هومن حاجی‌عبدالهی و نسرین نصرتی بازی کردند.

داستان سریال «پایتخت ۲» از جایی آغاز می‌شود که ارسطو کامیون خودش را که پس از یک تصادف شدید آسیب‌دیده تعمیر می‌کند و طبق رسم و رسوم مردم شمال باید برای این کامیون یک خروس سیاه کشته شود و ...

پخش سریال «گل پامچال» از بیست‌ودوم فروردین ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه آی‌فیلم شروع می‌شود. این سریال به نویسندگی کامبوزیا پرتوی و کارگردانی محمدعلی طالبی به عنوان محبوب‌ترین سریال سال 70 شناخته شد. در این سریال فاطمه معتمدآریا، ستاره جعفری، داوود رشیدی، کیومرث ملک‌مطیعی، رضا بابک، تانیا جوهری و... بازی می‌کنند. داستان این سریال درباره زندگی دختری است به نام لیلا که پس از بمباران شدید محل زندگی‌اش در جنوب کشور و کشته شدن تمامی اهالی آن به پیرمردی پناه می‌برد و از او برای یافتن خواهرش که در شمال کشور زندگی می‌کند، کمک می‌گیرد. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها