تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از برنامه‌های نوروزی رسانه ملی، از تقسیم‌بندی این برنامه‌ها در دو بخش مناسبتی و شاد ابراز رضایت کردند.
کد خبر: ۷۸۵۱۲۳

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: صداوسیما در ایام نوروز همه مخاطبان خود را راضی نگه‌داشت.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا با قدردانی از رئیس سازمان صداوسیما و کارکنان و هنرمندان فعال در این رسانه اظهار کرد: صداوسیما با توجه به کاهش اعتبارات و بودجه کم موفق شده است در ایام نوروز ویژه برنامه‌های خوبی را پخش کند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که خود و خانواده‌اش در ایام نوروز بیشتر سریال‌ها و ویژه برنامه‌های نوروزی را تماشا کرده‌اند، گفت: مجموعه موفق در حاشیه ساخته مهران مدیری از سریال‌های بسیار خوب و در واقع بازگوکننده درددل مردم است و بخوبی توانسته معضلات و مشکلات بهداشتی و درمانی جامعه را با زبان طنز مطرح کند.

صفر نعیمی‌زر، نماینده مردم مرزنشین آستارا در مجلس شورای اسلامی هم ویژه برنامه‌های نوروزی امسال صداوسیما را بسیار خوب توصیف کرد و گفت‌: ویژه برنامه‌های نوروزی رسانه ملی اعم از سریال‌ها، فیلم‌های سینمایی، گزارش‌ها، مستند‌ها و برنامه‌های ورزشی بسیار عالی بود و در واقع رسانه ملی نمره قبولی گرفت.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مجموعه تلویزیونی در حاشیه از مجموعه‌های موفق سازمان صداوسیما در ایام نوروز امسال بود که مردم از این سریال رضایت داشتند.

عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: عملکرد رسانه ملی در نوروز امسال بسیار خوب و مثبت بود.

وی با بیان این نکته که برنامه‌های نوروزی بویژه سریال‌های شبکه‌های یک، دو و سه بسیار خوب، شاد و باطراوت بود، گفت: مردم سریال‌های رسانه ملی را با علاقه نگاه می‌کنند.

وی مجموعه درحاشیه را نیز از مجموعه‌های تلویزیونی موفق در تلویزیون دانست و گفت: این مجموعه جایگاه خوبی بین مردم پیدا کرده است.

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد همدان در مجلس شورای اسلامی هم درباره برنامه‌های نوروزی رسانه ملی گفت: صدا و سیما در نوروز 94، کارهای ارزشمندی را به مخاطبان ارائه کرد.

وی با اشاره به این نکته که رسانه ملی در چند روز اول ایام نوروز که مصادف با ایام فاطمیه بود برنامه‌هایی بهارانه را با حال و هوای ایام سوگواری پخش کرد، افزود: صداوسیما پس از ایام فاطمیه نیز برنامه‌های شاد و پرطراوتی را برای مردم پخش کرد و توانست رضایت مردم را جلب کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که در ایام نوروز بیشتر برنامه‌های تلویزیون را تماشا کرده، به مجموعه تلویزیونی در حاشیه مهران مدیری اشاره و آن را یک سریال موفق ذکر کرد و گفت: این سریال را یک گروه موفق و کاربلد تولید کرده‌اند و به نظرم یکی از آثار بسیار خوب تلویزیون است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها