برنامه اجراهای خیابانی تئاتر شهر در ایام نوروز اعلام شد

برنامه کامل اجرای آثار نمایشی خیابانی محوطه تئاتر شهر در ایام تعطیلات نوروز مشخص شد.
کد خبر: ۷۸۲۷۵۶
برنامه اجراهای خیابانی تئاتر شهر در ایام نوروز اعلام شد

سامان خلیلیان، مدیر اجرایی این اجراهای نمایشی گفت: مجموعه ای از آثار نمایشی خیابانی از امروز پنجم فروردین به مدت هشت روز در محوطه مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

وی افزود: این مجموعه آثار نمایشی که با همکاری تئاتر شهر و اداره کل هنرهای نمایشی به مناسبت فرا رسیدن سال نو اجرا می شود از تاریخ یاد شده تا روز پنجشنبه سیزدهم فروردین ماه بین ساعت های ۱۷ تا ۱۷:۳۰ در محوطه تئاتر شهر پذیرای دوستداران تئاتر خواهد بود.

خلیلیان در معرفی آثار نمایشی این دوره از اجراهای عمومی نمایش خیابانی توضیح داد: نمایش های «بازگشت به وطن» به کارگردانی مرتضی وکیلیان، «شش ماه خدمت» به کارگردانی جمشید عسگری، «آگهی استخدام» مسعود مهرابی، «میر نوروزی» مژگان رضاییان، «خبرنگار بی خبر» هادی عطایی، «مبارک و حاجی فیروز» به کارگردانی مجتبی دربندی، «دردسر انارک» به کارگردانی علی رحیمی آثاری هستند که در این ایام برای شهروندان تهرانی اجرا می شود.

این کارگردان تئاتر خیابانی افزود: محتوای اغلب آثاری که قرار است در این مدت پذیرای دوستداران تئاتر باشد با حال و هوای نوروزی است و تصور می کنم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه خواهد شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها