روایت ریما رامین‌فر از جزییات سریال سیروس مقدم

بیژن در «پایتخت4» چه می کند؟

سرنوشت پسر بچه معروف بلوتوثی چه شد؟!

ماجرای رسیدن بیژن از شیب و بام به سریال «پایتخت»

از وقتی بلوثوت و نرم‌افزارهای ارتباط موبایلی مثل وایبر و واتس‌آپ مد شدند گاهی خنده‌های افراد، خنده را روی لب‌های خیلی‌ها خشکانده است. بیژن پسربچه معروفی که تصویرش در گوشی خیلی از افراد چرخیده است یک روزی موقع جواب دادن به سوال معلم زبانش می‌گیرد و فیلمش در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۶۰۳
ماجرای رسیدن بیژن از شیب و بام به سریال «پایتخت»

میگن خندیدن به هر درد بی درمان دواست، اما باید بدانیم کی، کجا و برای چه می‌خندیم تا این خنده‌ها یک روزی خودشان تبدیل به درد نشوند. این روزها کلیپ‌های خنده‌دار زیادی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که کاربران هم در لایک کردن و بازنشر این دست کلیپ‌ها از یکدیگر سبقت می‌گیرند، اما متاسفانه نمی‌دانیم که انتشار این کلیپ‌ها می‌تواند اتفاقات تلخی را برای افرادی رقم بزند، اتفاقی که برای بیژن رخ داد. بیژن پسر بچه معروفی است که تصویرش در تلفن همراه خیلی از ماها چرخیده تا برای دقایقی خنده را بر روی لبانمان بنشاند، پسر بچه‌ای که هنگام پاسخ دادن به سوال معلم سر کلاس زبانش می‌گیرد و معلم هم با ضبط فیلم آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند، از آن موقع به بعد اتفاقات زیادی برای این فرد رخ می‌دهد. حالا شما فکر می‌کنید این پسر بچه کجاست و چه کار می‌کند؟!

حس کنجکاوی برایمان دست داد و برای اطلاع از این پسر بچه با تیم فضای مجازی باشگاه خبرنگاران راهی تنکابن شدیم. بعد از کلی گشت و گذار متوجه شدیم بیژن به جای تحصیل، در ساختمانی گچ کاری است. فیلم‌های منتشره از بیژن به حدی در روحیه‌اش تاثیر می‌گذارد که ترجیح می‌دهد به جای درس و مشق دنبال یک کار دیگر برود.


خود بیژن می‌گفت دوم راهنمایی که می‌خواندم متوجه این موضوع شدم که کلیپ من در گوشی‌های مردم به یکدیگر بلوتوث می‌شود. بیژن می‌گفت این کلیپ به قدری در شبکه‌های اجتماعی و حتی شبکه‌های ماهواره‌ای پیچیده که سوم راهنمایی و اول دبیرستان همه وقتی منو می‌دیدند مسخره می‌کردند و به خاطر این قضیه می‌خواستم خودم رو بکشم، حالا بیژن به خاطر اینکه چند وقتی است از درس و مشق عقب مانده ناراحت است و می‌خواهد دوباره سر کلاس درس حاضر شود. آقای معلم هم با پیامک و تماس‌های مکرر از بیژن معذرت خواهی کرد چرا که دوست نداشت این کلیپ منتشر شود ولی به هر حال برای معذرت خواهی خیلی دیر بود. نماینده مردم تنکابن هم در تلاش است تا با کمک مسئولین آموزش و پروش ادامه تحصیل را برای بیژن فراهم کنند.

خبرنگاران فضای مجازی باشگاه با تهیه گزارش تصویری و پخش آن از بخش خبری مجله خبری ۱۹:۱۰ شبکه اول سیما و پیگیری‌های مستمری که انجام دادند باعث شدند تا احسان علیخانی در برنامه زنده تلویزیونی از بیژن به عنوان مهمان دعوت کند. محسن تنابنده فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون هم قول داده تا بیژن در پایتخت ۴ هم نقش آفرینی کند، خدا را شاکریم که با پیگیری‌هایمان توانستیم بیژنی را که همه یک روزی مسخره می‌کردند را یک روز شاهد آن باشیم که همه از آن امضا بگیرند. (سالار واعظی/ باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها