برنامه ویندوز 10 برای رقابت با اپل‌پی

سیستم پرداخت دیجیتالی در ویندوز 10

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا آخرین نسخه سیستم‌عامل خود را به آخرین تجهیزات مجهز نماید و به همین دلیل نیز ویندوز 10 به ساختاری برای رقابت با سیستم پرداخت آنلاین اپل یا اپل پی مجهز خواهد بود.
کد خبر: ۷۸۲۵۹۱
سیستم پرداخت دیجیتالی در ویندوز 10

جام جم کلیک: شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا ویندوز 10 را به یک انقلاب در زمینه سیستم‌های عامل تبدیل کند و در همین راستا نیز تمامی امکانات ممکن را برای این سیستم عامل یکپارچه درنظر گرفته است. در این میان یکی از مواردی که به‌تازگی توسط مایکروسافت معرفی شده است، ساختار پرداخت آنلاین است که موجب می‌شود تا به‌صورت مستقیم بتوان امکانات ویندوز 10 را در این زمینه با امکانات پرداخت آنلاین اپل یا اپل‌پی مقایسه کرد . این رقابت می‌تواند بسیار جذاب باشد زیرا سیستم سامسونگ‌پی هم به‌عنوان سومین ضلع این مثلث، امکاناتی مشابه را ارائه می‌کند.

در این میان نکته‌ای که می‌تواند هریک از این محصولات را به یکی از دو لبه تیغه موفقیت یا شکست هدایت کند، باید امکانات منحصر به‌فرد آن دانست که مایکروسافت در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای دارد. این شرکت در طراحی سیستم پرداخت الکترونیکی خود تنها امکان اتصال به کارت اعتباری فرد را درنظر گرفته است و دیگر نیازی نیست که هیچ‌گونه هماهنگی خاصی با اپراتورهای مخابراتی انجام شود. مایکروسافت در حال اتمام مراحل اصلی کار خود با تامین‌کنندگان اصلی کارت اعتباری در جهان یعنی شرکت‌هایی مانند ویزا کارت و مستر کارت و ... است.

از دیگر مواردی که به‌احتمال فراوان در این سامانه پرداخت قابل دستیابی باشد می‌توان به استفاده از اثر انگشت برای تائید هویت اشاره کرد که این امر موجب ایجاد سوالاتی می‌گردد، برای نمونه باید گفت که چنین مکانیزمی موجب محدود شدن دستگاه‌های میزبان سیستم پرداخت ویندوز 10 خواهد شد. مایکروسافت تا به حال تنها یک ویدیوی کوتاه درباره این امکان منتشر کرده است و به‌زودی اطلاعات دقیق‌تری را در این زمینه منتشر خواهد ساخت.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها