معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی:

مجلس با نگاه واقع‌بینانه بودجه صدا و سیما را تخصیص دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم در مراسم تکریم مدیران کل پیشین و جدید امور مجلس صدا و سیما با اشاره به ارتباط مستمر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موکلین حوزه‌های انتخابیه و شناخت دقیق آنان از مسائل فرهنگی گفت: به همین دلیل مجلس بهترین نهاد برای کمک به ارتقای سطح تولیدات صدا و سیما از طریق نگاه واقع‌بینانه در تخصیص بودجه به رسانه ملی است.
کد خبر: ۷۸۰۷۸۹

معاون امور مجلس و استان‌ها تجمیع فعالیت‌های پارلمانی در معاونت استان‌ها را عامل بهبود و ارتقای سطح تعامل نمایندگان با سازمان از طریق مدیران کل مراکز بیان و تصریح کرد: این موضوع ظرفیت قابل توجهی برای افزایش سطح تعاملات با قوه مقننه است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده از آغاز به کار ستاد انتخابات رسانه ملی از آغازین روزهای سال 94 خبر داد و افزود: بیشترین تلاش و هدف این ستاد جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و افزایش بینش آنان در خصوص جایگاه مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

معاون امور مجلس و استان‌ها تعامل مثبت سازمان با مجلس را از نتایج مدیریت میرتاج‌‌الدینی ذکر کرد و افزود: آقای گروسی با تجربه یک دوره مسئولیت در اداره کل امور مجلس سازمان و آشنایی با وظایف و اهمیت جایگاه مجلس می‌تواند موفقیت‌های دوره مدیریت میرتاج‌الدینی را تداوم دهد.

در این مراسم حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، مدیرکل پیشین امور مجلس سازمان با اشاره به حضور چندساله خود در رسانه ملی گفت: در این مدت دو اندوخته و تجربه کسب کردم؛ یکی شناخت حوزه تولید و گستردگی حوزه فنی رسانه ملی و اهمیت واقعی صدا و سیما و دیگری آشنایی و دوستی با مدیران، کارکنان و هنرمندان متعهد و متخصص.

گروسی، مدیرکل جدید نیز ضمن قدردانی از اعتماد معاون امور مجلس و استان‌ها به وی اظهار امیدواری کرد با همکاری همه معاونت‌ها و همراهی مدیران و کارکنان در اجرای راهبردها و سیاست‌های رسانه ملی در مجلس موفق باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها