معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به تماشای «طعم شیرین خیال» نشست.
کد خبر: ۷۷۹۷۶۷
معصومه ابتکار «طعم شیرین خیال» را پسندید/ عکس

شامگاه پنجشنبه ۲۱ اسفندماه پردیس سینمایی ملت میزبان نمایش این فیلم با حضور کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر آن بود. حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از نکات جالب این مراسم اکران بود. معصومه ابتکار با بیان این که بخش مهمی از موضوع محیط زیست به عمل و رفتار مردم ارتباط تنگاتنگی دارد، گفت: انسان‌ها مهمترین عامل تخریب طبیعت هستند.

وی با تاکید بر این که اگاهی مردم نسبت به این مقوله می تواند سبب بهبود شرایط محیط زیست شود، افزود: اگر افراد جامعه شناخت کافی نسبت به محیط زیست داشته باشند نگرش و رفتارشان به طبیعت تغییر می کنند.

ebtekar-tame-shirin1

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به اینکه فیلم از تاثیر گذارترین جلوه های هنر برای بهبود و تغییر نگرش مردم نسبت به طبیعت بهره برده است، گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست از فیلم هایی با رویکرد محیط زیست حمایت می کند. ابتکار فیلم طعم خوش خیال را فیلمی حاوی پیام های رفتاری و اخلاقی مناسب در مورد مسائل محیط زیستی توصیف کرد.

ebtekar-tame-shirin2

وی با تاکید بر اینکه این فیلم توانسته معرفت ویژه ای از نحوه زندگی با طبیعت را بیان کند، گفت: طعم شیرین خیال قصه رمانتیکی در فضای دلنشین شهر کرمان با لهجه شیرین مردم این دیار است که به خوبی با موضوع محیط زیست درآمیخته است. (روابط عمومی موسسه تصویر شهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها