شبکه آی‌فیلم برای ایام نوروز امسال چند سریال و همچنین تعدادی فیلم سینمایی آماده پخش کرده است که به ترتیب متناسب با فضای ایام فاطمیه (س) به روی آنتن خواهد برد.
کد خبر: ۷۷۸۴۱۵
تدارک شبکه آی‌فیلم برای نوروز 94

سریال «شب شیشه‌ای» از 19 اسفند ماه جایگزین سریال در حال پخش «خوش رکاب» می‌شود.

«شب شیشه‌ای» هر شب ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه آی‌فیلم به روی آنتن می‌رود. «شب شیشه‌ای» محصول شبکه سه سیماست که به کارگردانی مسعور رشیدی ساخته شده بود. احمد نجفی، کامران تفتی، مهدی سلوکی، شهرام عبدلی و سارا خوئینی‌ها از بازیگران اصلی این مینی‌سریال هستند.

همچنین «ستاره حیات» از دیگر مجموعه‌های شبکه سوم سیماست که از فردا - 17 اسفند ماه - هر شب ساعت 19 و 30 دقیقه پخش خواهد شد. ثریا قاسمی، حسین محجوب، بهزاد فراهانی، نیما رئیسی، فرخ نعمتی، فریبا متخصص، کامران تفتی و ... بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش داشتند.

سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم نیز از 24 اسفندماه هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه به روی آنتن شبکه آی‌فیلم خواهد رفت. «مدینه» ماه رمضان 93 از شبکه اول به روی آنتن رفت. همچنین «روزهای زندگی» از دیگر سریال‌های سیروس مقدم است که قرار است از 21 اسفندماه هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه از همین شبکه به روی آنتن برود. مجید مظفری، کتایون ریاحی، داوود رشیدی، اسماعیل شنگله، داریوش ارجمند، رضا بابک، ژاله علو، افسانه بایگان و ... از بازیگران «روزهای زندگی» هستند.

از میان سریال‌های نام برده شده، پخش سریال «مدینه» و «روزگار زندگی» تا اواخر فروردین ماه 94 در شبکه آی‌فیلم ادامه خواهد داشت. همچنین سریال در حال پخش «اولین انتخاب» تا پایان ایام نوروز از شبکه آی‌فیلم ادامه خواهد داشت.

شبکه آی‌فیلم، دو الی سه سریال دیگر را هم برای ایام نوروز انتخاب خواهد کرد که به زودی پس از پخش قطعی‌شان اعلام خواهد شد.

در بخش فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی، آثاری همچون «مادر»، «آپارتمان شماره 13»، «بوسیدن روی ماه»، «آزمایشگاه»، «بیا از گذشته حرف بزنیم»، «قدمگاه»، «33 روز» و چندین اثر سینمایی دیگر برای پخش در ایام نوروز از شبکه آی‌فیلم در نظر گرفته شده‌اند که هریک در زمان مناسب خود پخش خواهد شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها