محسنی‌اژه‌ای به پرسش‌های خبرنگاران درباره مهم‌ترین پرونده‌های قضایی پاسخ گفت

صدور حکم مهدی هاشمی تا پایان سال

معاون اول قوه‌ قضائیه با بیان‌ اینکه ما مطالب زیادی داریم که بتوانیم در اختیار مخاطب قرار دهیم و مخاطب نیز تشنه این اطلاعات است، گفت: قوه‌ قضائیه در پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی جهاد کرد.
کد خبر: ۷۷۸۱۱۰
مطالبی داریم که مردم تشنه شنیدن آنها هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم مرکز رسانه قوه قضاییه با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امیدواریم به برکت این ایام همه ما توفیق شناسایی، انجام و اجرای حق را داشته باشیم و در این عرصه موفق شویم.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: ما مطالب زیادی داریم که بتوانیم در اختیار مخاطب قرار دهیم و از نظر شرعی و حقوقی نیز این موضوع بلااشکال است و مخاطب نیز تشنه این اطلاعات است، حتی رسانه ها نیز تشنه این مطالب هستند.

وی تصریح کرد: مطالب زیادی در قوه قضاییه وجود دارد که در بیرون مخاطب دارد و این رسانه است که باید به دنبال افرادی در قوه قضاییه بدود تا بتواند از آنها مطلب بگیرد. ملاط در قوه قضاییه برای رشد و آگاهی مردم و هوشیاری آنها، عبرت آنها و مسائل مختلف بسیار است و این هنر ما و مرکز رسانه است که بتواند از آنها استفاده کند و مطالبی را در اختیار آنها قرار دهد که به نفع مردم، اسلام و نظام باشد و این شدنی است.

محسنی اژه‌ای یادآور شد: حقیقتاً اگر در رابطه با برخی پرونده ها از جمله پرونده فساد سه هزار میلیاردی کسی بخواهد دست به قلم شود می تواند مطالب زیادی بنویسد؛ چرا که قوه قضاییه در این زمینه جهاد کرد و اگر بخواهیم مجموعه اقدامات جانبی که در راستای این پرونده انجام شد را بنویسیم برای مخاطب ما بسیار خواندنی، شنیدنی و بسیار عبرت آموز است و بعد متوجه می شویم که قوه قضاییه چه کارنامه درخشانی در این خصوص داشته است و پرونده های گوناگون بسیاری وجود دارد که امیدواریم آقای ابراهیم زادگان بتواند این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: زمانی عنوان می کردند که آیا قوه قضاییه به سخنگو نیاز دارد یا خیر و بنده عنوان کردم که این قوه سخنگو می‌خواهد ولی اطلاع رسانی فقط سخنگویی نیست بلکه باید به اشکال مختلف انجام شود و یک وجه کوچک آن ممکن است سخنگویی باشد و از آنجا که بنده اصرار داشته ام که سخنگو لازم داریم، علیرغم اینکه تناسبی با کار و سابقه بنده نداشت آن را پذیرفتم و از این باب این موضوع به گردن بنده افتاده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها