معاون سازمان حج و زیارت خبر داد:

بازماندن 6 هزارو 500 زائر از سفر عمره

معاون سازمان حج و زیارت از بازماندن 6 هزارو 500 زائر از عمره به دلیل صادر نشدن ویزا خبر داد و گفت: امیدواریم طی امروز و فردا مشکلات صدور ویزای حل شود.
کد خبر: ۷۷۸۰۱۵
بازماندن 6 هزارو 500 زائر از سفر عمره

ناصر خدرنژاد درباره لغو تعدادی از پروازهای عمره گفت: دیپلماسی کشور اقدامات خوبی برای برطرف کردن مشکلات ویزای حجاج انجام داده‌اند، به طوری می‌توان گفت مشکلات کمبود نیروها در حال برطرف شدن است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که امیدواریم طی امروز و فردا مشکلات مربوط به صدور ویزا حل شود، افزود: سازمان حج و زیارت در تلاش است تا این مشکل را هرچه سریع‌تر برطرف کند، اما اگر نتوانیم اقدامات لازم را در این خصوص اتخاذ و اجرایی کنیم باید تمهیدات دیگری در این باره بیاندیشیم.

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به این مطلب که براساس برآوردها اگر نتوانیم مشکلات صدور ویزا را برطرف کنیم، تعداد اعزام‌ها ریزش خواهد کرد: طی این مدت حدود 6 هزارو 500 زائر عمره از این سفر معنوی بازماندند که برای این افراد نیز جا به جایی پرواز انجام و به کاروان ها اعلام شده است.(میزان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
۰
۰
چرا ریزش همه، منی كه الان سه ساله منتظر چنین روزی هستم و قرار 93/12/24 برم همه برنامه ریزیهامو كرده ام با كسی كه از سهمیه استفاده كرده در عرض یكماه به مكه ثبت نام كرده انصاف نیست كه هر دو برابر باشیم اگه دولت این سهمیه هارو حذف كنه مشكلی پیش نمیاد

نیازمندی ها