«تعبیر وارونه یک رویا» سریالی برای شهدای هسته‌ای

«امیر جعفری» در نقش مامور امنیتی

بازیگران بزرگ و کاربلد، آنهایی هستند که به‌خاطر ارائه درست توانایی‌شان، بخت و اقبال پیشنهادهای متفاوت را برای خود ایجاد می‌کنند و با هنرشان خود را سر راه نقش‌های نو قرار می‌دهند و با پشتکار و تلاشی غبطه برانگیز، حاصلی ماندگار را رقم می‌زنند.
کد خبر: ۷۷۷۹۴۵
بفرمایید سوپِ امیر جعفری

امیر جعفری، از جمله این بازیگران است که با تکیه بر استعداد و غریزه بازیگری و ترکیب آن با تلاش و پشتکار بی‌وقفه خودش و درس آموختنِ درست از محضر استادانی چون حمید سمندریان، موقعیت خود را به‌عنوان بازیگری توانا و محبوب تثبیت کرد.

او اخیرا در گفت‌وگویی با ایسنا، به موارد جالبی درباره وضع خودش در بازیگری اشاره کرد؛ این‌که وضع نامناسب اکران سینما چطور به فیلم‌هایش لطمه زده و باعث شده نقش‌های خوب و متفاوتش در «سیزده»، «قاعده تصادف»، «کیفر»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «نفوذی» آن‌طور که باید دیده نشود. این‌که برای قشر روشنفکر کار نمی‌کند، بلکه فقط برای مردم کار می‌کند و بس.

او که این روزها حضور خوبی در نمایش «پاییز» با پس‌زمینه جنگ و دفاع مقدس دارد، شهیدان همت، جهان آرا، باکری‌ها و خرازی‌ها را اسطوره‌های خود می‌داند و می‌گوید برای تی‌شرتی که می‌پوشم، عکس عباس دوران را می‌زنم.

جعفری در بخشی از صحبت‌هایش هم به لزوم اندیشیدن چاره‌ای برای جذب بیشتر تماشاگران تلویزیون و مقابله با برخی شبکه‌های پرمخاطب ماهواره اشاره کرد؛ موردی که انجام و دسترسی به آن با ساخت فیلم و سریال‌هایی جذاب، باید بیش از پیش جدی گرفته شود، از همان دسته آثاری که با فیلمنامه و کارگردانی درست و بازی‌های متفاوت و تماشایی بازیگرانی همچون جعفری به کارهایی ماندگار در تلویزیون ما تبدیل شدند و خیابان‌ها را خلوت کردند.

اگر وضع تبلیغات تئاتر ما هم بهتر از این بود و قشر «تئاتررو» ما بیشتر از اینها بود، همین شب‌ها هم باید شاهد خلوتی خیابان‌های پایتخت و هجوم به تماشاخانه ایرانشهر و دیدن بازی خوب جعفری و همکارانش در نمایش «پاییز» می‌بودیم.

جعفری در آخرین پستش در اینستاگرام، عکسی را به اشتراک گذاشته که او را در حال سوپ خوری با بهرام افشاری، احمد کاوری (دو نفر از بازیگران نمایش پاییز) و فرزین صابونی (یک بازیگر خوب دیگر تئاتر) نشان می‌دهد.

او زیر این عکس نوشته: وسط دو تا اجرا هیچ چیزی بیشتر از یه ظرف سوپ گرم اون هم در کنار جمع دوستان نازنین نمی‌چسبه.

دیدن بازی جعفری هم همیشه چیزی است در مایه‌های خوردن سوپی داغ و خوشمزه که در هوایی سرد و سوزان، خیلی می‌چسبد.

علی رستگار‌ - گروه فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها