جمعی از هنرمندان کشورمان با انتشار عکس‌ و متن در شبکه اینستاگرام احساسشان را نسبت به حذف تلخ ایران از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بیان کردند.
کد خبر: ۷۶۲۴۹۱
دفاع تمام‌قد هنرمندان از عملکرد تیم ملی و کروش/ تصاویر

به گزارش جام جم سیما این هنرمندان عملکرد تیم ملی را قابل قبول دانسته و از غیرت بازیکنان قدردانی کردند. دیدار ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با پیروزی عراق در ضربات پنالتی به پایان رسید. تیم ملی فوتبال کشورمان با نتیجه 10 بر 9 بازی را واگذار کرد تا از رسیدن به نیمه نهایی باز بماند. در ادامه مروری داریم بر عکس‌ها و نوشته های تعداد از بازیگران و مجریان سینما و تلویزیون:

آزاده زارعی:

یوز در هر شرایطی یوز است.ایران را با هر نتیجه ای دوست داریم....
فرزندان سرزمین خودرا که جانانه جنگیدند، پاس میداریم و به انتظار میدانی تازه می نشینیم.

احسان کرمی:

به عراق باختیم ولی امیدوارم این باخت باعث نشه کسانی که برای فوتبال ایران هیچ کار نکردند دوباره برای کیروش شمشیر بکشند. کیروش مربی و مدیر بزرگیه که در بدترین شرایط فوتبال ایران مردانه ایستاد و کمک کرد.

امیر جعفری:

مردانه جنگیدیم.

شاهد احمدلو:

مهم نیست به آنچه که می خواستی رسیده باشی. مهم آن است که برای رسیدن تمام تلاش خود را بکار گرفته باشی. یوز پلنگ ایرانی بمان.

بهنوش بختیاری:

بچه ها متشکریم شما به جرات _شما برنده اصلی بازی بودید سپاس از تلاشتان خسته نباشید شما پیروز اصلی میدان بودید دست علی پشت و پناه شما وهمیشه همراه شما یاعلی...

محمود دینی:

درسته باختیم ولی با شرف و با غیرت بازی کردیم ..... درود به غیرتتون# این فن پیچ علیرضا جهانبخش عزیز هست که با این سن کمش عالیه و آینده درخشانی داره... حمایت کنید دوستان عزیزم .. توهین = بلاک

نرگس محمدی:

درود به شرفتون نمیتونم این عراقی ها رو هیچوقت درک کنم.

آزاده نامداری:

مابه داور باختیم...،..همین

پژمان جمشیدی:

امروز بعد از سالها یک لذته ناب و یک غرور به خواب رفته رو تمام قدحس کردیم که عجب حالی داشت.مهم نیست باختیم مهم اینه که به اندازه دیدن تمام جام ملتها کیف کردیم که صد افسوس با برد همراه نشد. درود به شرف تک تک بچه ها و درود به شرف هر ایرانی که هرکجای جهان حس غیرتمون رو زنده نگه میداره و یادمون میندازه همچنان هستیم.

مژده لواسانی:

درسته روو لب های تو خنده نیست

ولی تیم عاشق که بازنده نیست...

پ.ن: شما پیروزِ میدانِ غیرت و تلاشید.خسته نباشید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مخاطب
Germany
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
۰
۰
ویلیامز ویلیامز آخ ویلیامز تو چه دشمنی با ایرانی ها داشتی كه اینجوری یوز های ایرانی رو 10 نفره كردی نكنه از ترس باختن تیمت به این تیم بود . ویلیامز تو به ایرانی ها بد كردی . خیلی هم بد كردی .

نیازمندی ها