تعدادی از هنرمندان مطرح کشور همچون امیر جعفری، پگاه آهنگرانی و بهنوش بختیاری در فضای شبکه های اجتماعی درگذشت غلامحسین مظلومی، فوتبالیست پیشکسوت تیم استقلال را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۷۴۰۶۵۱
واکنش بازیگران به درگذشت غلامحسین مظلومی/ تصاویر

امیر جعفری که یک استقلالی دو آتشه می باشد، با انتشار عکسی قدیمی از غلامحسین مظلومی نوشت:

سر طلایی روحت شاد. .. سرطان بسه دیگه خدایا مردم به حد کافی مشکل دارن این سرطان باید ریشه کن بشه همه با هم همت کنیم که بشه

http://www.akharinnews.com/images/93/08/5/3.jpg

پگاه آهنگرانی هم نوشت:

درگذشت آقای مظلومی رو هم تسلیت میگم

http://www.akharinnews.com/images/93/08/5/2.jpg

بهنوش بختیاری بازیگر جوان سینما و تلویزیون نیز نوشت:

درگذشت آقای غلامحسین مظلومی اسطوره فوتبال و باشگاه استقلال رو به مردم ایران و همکاران و طرفداران استقلال و خانواده محترم ایشون تسلیت میگم....پرسپولیسیم..اما برای تمام عزیزان استقلالی احترام قائلم و آرزوی طول عمر وسلامت برای همه شما دارم..خدا به عزیزانشون صبر بدهد..روحش شاد..یادش گرامی...یاعلی.

لیلا بلوکات، بازیگر جوان سینما و تلویزیون هم با انتشار عکس زیر اینگونه به استقبال حوادث یک هفته اخیر رفت:

خدایا..... این روزها منتظر اتفاقات خوبیم... !!!! تا کی ای خدا اخبار بد بشنویم باز هم راضی به رضای خودت.... یا خدا از اسیدپاشی تا فوت خواننده محبوب مرتضی پاشایی به علت بیماری سرطان تا خودکشی قهرمان کشتی بابک قربانی تا فوت مجید بهرامی بازیگر ارزشمند تئاتر کشورمون باز هم بخاطر بیماری سرطان و حالا فوت بازیکن سابق فوتبال آقای مظلوم باز هم بخاطر بیماری سرطان ..... تسلیت به جامعه فوتبال و طرفداران فوتبال و تسلیت به جامعه هنرمند تئاتر ..... آرزوی سلامتی برای تک تکتون و همینطور ریشه کنی بیماری سرطان.....آمین (آخرین نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها