حق با شماست

نظارتی روی فعالیت امداد خودروها نیست

سرگردنه ‌/ ‌آقای طالبی از اصفهان نوشته مدتی قبل در جاده هراز به علت تمام کردن بنزین از یک خودروی امدادی 12 لیتر بنزین خریده، اما آقای امداد خودرو خیلی خوش‌انصاف بوده، چون بنزین را لیتری 2500 تومان حساب کرده و 30 هزار تومان برای 12 لیتر بنزین به جیب زده است.
کد خبر: ۷۷۷۰۱۵

طرحی برای بیکاری ‌/ ‌آقا حامدی یکی از نیروهای شرکتی بانک کشاورزی بوده که اکنون دو ماه است بیکار شده از مسئولان این بانک پرسیده، چرا در حالی که چند روز به نوروز نمانده باید به دلیل اجرای طرح چکاوک بیکار شود.

پیامک‌های مزاحم‌ / ‌آقای حسینی از تهران اولین شخصی نیست که از پیامک‌های تبلیغاتی به ستوه آمده، این شهروند تهرانی برای چندمین بار از مسئولان خواسته برای رفع این مشکل اقدام کنند.

حقوق بخور نمیر‌ / ‌آقای کرمی یکی از کارگران زحمتکش کشور است، او در تماسی با روزنامه خواسته حرف‌هایش را به گوش مسئولان و نمایندگان مجلس برساند، کرمی از مسئولان خواسته برای افزایش حقوق کارگران تلاش کنند.

شهروند دلسوز‌/‌ یکی از شهروندان ساکن رشت از مسئولان شهرداری این شهر خواسته برای بندکشی موزاییک‌های پیاده‌رو خیابان علم‌الهدا اقدام کنند، زیرا موزاییک‌های این منطقه یکی یکی در حال از بین رفتن است.

در آرزوی آب شرب سالم‌ /‌ آقای محجور از ماهشهر تماس گرفته و گفته مسئولان با ترمیم لوله‌های انتقال آب می‌توانند به بهتر شدن کیفیت آب کمک کرده و مانع هدر رفتن مایه حیات شوند.

چراغ‌های راهنمایی دوباره تنظیم شوند ‌/‌ آقای افراسیابی از بهبهان از این گله کرده که وقت و سوخت خودروی شهروندان در پشت چراغ‌های زمانبر راهنمایی هدر می‌رود، این شهروند به مسئولان پیشنهاد داده در ساعاتی که ترافیک در سطح شهر کمتر است، چراغ‌های راهنمایی را به حالت چشمک‌زن در آورند.

روی خط 162

دردسرهای تغییر نام‌/‌ شهروندی گفته اداره ثبت‌احوال برای حذف یک پسوند از نام‌خانوادگی‌اش سه بار از او پول دریافت کرده ‌است. این شهروند از مسئولان این سازمان خواسته به این موضوع رسیدگی کنند.

کار بی‌مزد ‌/‌ یکی از اهالی سمنان که حدود شش ماه است در دادگستری مشغول به کار شده، از این گله کرده که در این مدت به او و همکارانش حقوق پرداخت نشده است.

تغییر شتاب‌زده مدیران‌/‌ یکی از ساکنان گرگان در تماسی گفته شورای شهر قصد دارد شهردار جدید گرگان را که سابقه کار خوبی دارد، تغییر دهد. او از اعضای شورای شهر خواسته دلایل این تصمیم خود را به شهروندان بگویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها