جوان کرمانشاهی که با پاسخ نه از سوی دختر مورد علاقه اش مواجه شد، صفحه ای جعلی به نام وی در شبکه اجتماعی وایبر درست کرد و با انتشار عکس و پیام های تهدیدآمیز قصد انتقامجویی را داشت اما در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۷۷۶۷۸۴
جواب رد داد، با وایبر انتقام گرفت

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه شکایت در این مورد که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی وایبر، اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی کرده و با ارسال دادن پیام های تهدید آمیز، باعث ایجاد مزاحمت برای او شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی شفیعی افزود: با انجام تحقیقات فنی و استعلام در مورد عملکرد این فرد در شبکه وایبر، کارشناسان موفق به شناسایی متهم شدند که با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و حتی لوازم و تجهیزات رایانه ای که به وسیله آنها مرتکب عمل مجرمانه شده بود نیز توقیف شد.

رییس پلیس فتای کرمانشاه افزود: متهم در مقابل دلایل مستند پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: چندی پیش به قصد ازدواج با این خانم آشنا شدم اما زمانی که وی جواب رد داد با همدستی برادرم و به منظور انتقام گیری از او اقدام به انتشار عکس هایی که از وی داشتم در شبکه وایبر کردم.

وایبر یک ابزار ارتباطی است که قابلیت نصب بر روی گوشی های تلفن همراه (اندروید) و حتی رایانه را دارد و افراد می توانند با بهره گیری از این ابزار ارتباطی به رد و بدل کردن پیام های متنی، تصاویر و حتی برقراری تماس تلفنی ارزان قیمت اقدام کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ماه گذشته در اصفهان اعلام کرده بود که ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ایرانی عضو شبکه وایبر هستند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
۰
۰
یه نفر اینطوریاز وایبر استفاده میكنه، یه نفر باهاش تبلیغات میكنه پول در میاره، یه نفر هم كه تو یه شهر دیگه اس و از خانواده اش دوره دلتنگیشو با این برنامه برطرف میكنه و با عزیزانش ارتباط برقرار میكنه!!! وایبر نباید فیلتر بشه ذهن خراب باید درمان بشه!!!
مستعار
-
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
مشكل اطلاعات خصوصی افرادی كه به دست دیگران افتاده تا حدودی با هم ارتباط شرعی دارند یعنی یا نامزد یا زن وشوهر چنین مشكلی برای من كه در رسانه نوشتاری كار میكنم افتاد متاسفانه با كسی كه قرار بود همسرم شود سر هیچ پوچ بهم خورد كسانیكه از بستگان خودم بود مشكل درست كرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها