بازیگر «سر به راه» گفت: نقش من در سریال «سر به راه» ساده و به دور از هر نوع پیچیدگی سرشار از مادرانگی است.
کد خبر: ۷۷۶۰۲۷
شقایق دهقان: نقشم در «سر به راه» پر از مادرانگی است
شقایق دهقان بازیگر سریال «سر به راه» درخصوص پذیرش ایفای نقش در این مجموعه تلویزیونی گفت: برای ایفای این نقش با من تماس گرفته شد و همکاری با ایرج محمدی و توجه به رزومه حرفه‌ای سعید سلطانی و پربیننده بودن آثار تلویزیونی وی به انضمام گروه بازیگران و عوامل حرفه‌ای این اثر ترغیب برای بازی در این سریال شدم.
بازیگر سریال «پژمان» درخصوص ویژگی نقش خود در این مجموعه 15 قسمتی عنوان کرد:این مجموعه یک خانواده کاملا سنتی را به تصویر می‌کشد که مجموعه مشکلاتی برای آنها رخ می‌دهد من هم نقش دختر بزرگ این خانواده با دو فرزند را بازی می‌کنم و این نقش بدون پیچیدگی خاص، نقش ساده و پر از مادرانگی است و در واقع شکل‌گیری روابط بین پدر و دختر و همسر و فرزندانم را نشان داده می‌شود.
دهقان درخصوص کار با سعید سلطانی اظهار داشت: همکاری با سلطانی بسیار خوب و عالی است وی فردی آرام و صبور هستند که این آرامش را در سر کار به بقیه‌ عوامل انتقال می‌دهند.
وی درخصوص ویژگی سریال‌های مناسبتی عنوان کرد: مجموعه‌های مناسبتی به طور معمول مخاطبان بیشتری دارد چرا که مردم در خانه هستند و زمان بیشتری برای تماشا و دنبال کردن این سریال‌ها می‌گذارند.
دهقان پیام نوروزی خود را اینگونه بیان کرد: پیشاپیش سال نو را به همه‌ ملت شریف ایران تبریک عرض کرده و امیدوارم سال خوبی برای هم باشد.

گفتنی است؛ «سر به راه» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی برای پخش نوروز از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها