این اجرای برنامه‌های نوروزی هم برای خودش کم‌کم دارد داستان بلند بالایی می‌شود، هر چه هم می‌گذرد بیشتر و بیشتر درباره آن حرف و حدیث‌های مختلف اینجا و آنجا می‌شنویم.
کد خبر: ۷۷۵۳۴۰

پیشتر اخباری منتشر شده بود مبنی بر این که قرار است اجرای برنامه نوروزی شبکه‌های مختلف بر عهده مجریانی مانند علی‌ضیا، احسان علیخانی، بیژن بیرنگ، شهاب حسینی و... باشد که در این میان شهاب حسینی با تکذیب حضورش به عنوان مجری به هفت صبح گفته که هیچ وقت، هیچ کجا و در هیچ شرایطی حاضر نیست به عرصه اجرا برگردد. ظاهرا برایش عجیب بوده که اسمش به عنوان مجری برنامه سال تحویل منتشر شده، چون همه می‌دانند که همین اواخر پدرش از دنیا رفته و امسال او اصلا عید ندارد که بخواهد آن را جشن بگیرد. علاوه بر این مساله، او صراحتا تاکید کرده که با وجود تقاضاهای فراوانی که برای بازگشت او به عرصه اجرا وجود دارد، هیچ وقت چنین اقدامی انجام نمی‌دهد و از همه برنامه‌سازان هم خواهش می‌کند که دیگر چنین پیشنهادی را با او مطرح نکنند.

از سوی دیگر یکی از تهیه‌کنندگان شناخته شده برنامه‌های نوروزی هم پیشنهاد جالبی داده است، او به ایسنا گفته است: در جشن تحویل سال از استودیوها و دکورهای رنگی غربی خارج شویم، از پرداخت حق‌الزحمه‌های چند دَه میلیونی به هنرمندان بکاهیم و در میان مردم جشن بهار را داشته باشیم. امیرحسین خرمشاهی خاطرنشان کرده: جای تأسف و ضعف بزرگ ماست که نمی‌آییم از داشته‌های دینی و فرهنگی خودمان استفاده کنیم. کم هم نداریم. از سنت‌های دیرینه و موسیقی‌های سنتی گرفته تا فرهنگ‌های متنوع که هر کدام از ما به آنها ربط داریم. قطعا شنیدن و دیدن اینها بیشتر خوشحالمان می‌کند تا صرفا از خواننده شماره یک، دو و بازیگر چشم‌آبی شماره دو، سه و چهار در برنامه‌های جشن بهار استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها