دو مرد که در دو جنایت خانوادگی، مرتکب قتل پسر خردسال و تازه‌عروسی در مشهد شده بودند، لب به اعتراف گشودند.به گزارش جام‌جم، در نخستین جنایت مرد جوانی در انتقامی کور خواهرزاده هشت ساله خود را به قتل رساند. رسیدگی به این پرونده از یکشنبه گذشته و همزمان با گزارش ناپدید شدن مرموز پسر هشت ساله‌ای به نام حمزه در دستور کار قاضی جواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد قرار گرفت.
کد خبر: ۷۷۵۱۲۶

تحقیقات از خانواده حمزه نشان داد، او ساعت 13 و 30 دقیقه یکشنبه گذشته بعد از تعطیل شدن مدرسه‌اش در طبرسی شمالی مشهد به سمت خانه حرکت کرده و در میان راه به طرز مرموزی ناپدید شده بود.در ابتدا احتمال کودک‌ربایی مطرح شد اما با توجه به تماس نگرفتن آدم‌ربای احتمالی این فرضیه کمرنگ شد. ماموران برای کشف سرنخی از ماجرا عکس حمزه را در منطقه پخش کردند که زنی پس از مشاهده عکس با مراجعه به پلیس اظهار کرد: روز یکشنبه حمزه را همراه مرد جوانی دیدم که پسر دانش‌آموز سعی داشت دستش را از دستان مرد جوان رها کند.

با کشف این سرنخ، مرد جوان چهره‌نگاری شد که خانواده حمزه با مشاهده چهره فرضی، او را شناسایی کردند. تنها مظنون این پرونده، دایی بیست و هشت ساله پسر دانش‌آموز به نام مراد بود که شامگاه چهارشنبه با دستور قضایی دستگیر شد و در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

مراد در جریان تحقیقات گفت: به دلیل اختلاف‌های خانوادگی تصمیم به این جنایت گرفتم. روز حادثه سراغ حمزه رفته و از او خواستم همراه من به گردش بیاید. او مخالفت می‌کرد اما به دروغ گفتم، مادرت در جریان است. او را زیر باران شدید و با پای پیاده به منطقه پنج تن بردم. حدود سه کیلومتر راه رفتیم تا به زمین‌های کشاورزی رسیدیم. در آنجا حمزه را خفه کرده و جسدش را دفن کردم.

پس از اعترافات مرد جنایتکار تیمی از ماموران راهی محل و موفق به پیدا کردن جسد حمزه شدند.

متهم با دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا انگیزه‌اش از قتل مشخص شود.

قتل تازه‌عروس

بازپرس جنایی در حال ترک صحنه قتل پسر دانش‌آموز بود که دومین جنایت ساعت 23 چهارشنبه به او اطلاع داده شد. در این جنایت تازه‌عروسی به قتل رسیده و همسر او دست به خودکشی زده بود.

تیم جنایی پس از حضور در محل جنایت متوجه شدند، تازه‌عروس برای دیدن همسر خود از بندرعباس به مشهد آمده بود که ارتباطش با خانواده‌اش قطع شد. خانواده عروس و داماد که به موضوع مشکوک شده بودند، یکی از بستگان خود که ساکن مشهد بود را راهی خانه موردنظر در طبرسی جنوبی کرده بودند.او پس از ورود به خانه متوجه بوی شدید گاز شده و در یکی از اتاق‌ها با جسد زن بیست و سه ساله و پیکر نیمه‌جان داماد بیست و پنج ساله روبه رو شد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.

تحقیقات نشان می‌داد، زن جوان بر اثر اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده و چند روز از مرگ او می‌گذشت.

با نجات مرد جوان از مرگ بازپرس جنایی به تحقیق از او پرداخت که اظهار کرد: من و مقتول مدتی قبل عقد کردیم. در مشهد دوره سربازی خود را می‌گذراندم و پدرم برای راحتی من و همسرم خانه‌ای را اجاره کرده بود. روز دوشنبه همسرم برای دیدن من به مشهد آمد که همان شب با هم درگیر شدیم و ضربه‌ای به سرش زدم که باعث مرگش شد. دو روز در کنار جسد ماندم و روز چهارشنبه با بریدن رگ دستم دست به خودکشی زدم. شیر گاز را هم باز کردم تا خانه منفجر شود.

بازپرس حسینی پس از تحقیقات متهم را در اختیار کارآگاهان جنایی قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها