هفته‌ آینده‌ گلکسی اس ۶ رسما رونمایی خواهد شد. طی چند روز اخیر شاهد فاش شدن اطلاعات مختلف از پرچمدار امسال سامسونگ بودیم و امروز نیز به لطف انجمن XDA، تصاویر جدید و واضحی از گلکسی اس 6 فاش شده است.
کد خبر: ۷۷۴۷۶۹
واضح‌ترین تصاویر فاش شده از گلکسی اس 6

به گزارش جام جم کلیک: یکی از کاربرانِ انجمن تخصصی XDA تصاویری را منتشر کرده است که به گفته‌ی وی مربوط به نسخه‌ی AT&T از گلکسی اس 6 است. آنچه از تصاویر مشخص است، باریک بودن دستگاه است. به جز باریکی محسوس این گوشی، در قسمت جلوی آن، شاهد تغییرات چندانی نسبت به نسل قبل نیستیم.

مورد دیگری که به خوبی می‌توان متوجه‌ آن شد، لبه‌های فلزی است اما قسمت پشت دستگاه با نسخه‌ای که مسئولان سایت زومیت شانس دیدن آن را داشته‌اند کمی متفاوت است و بدنه‌ی پشتی به نظر از جنس شیشه ساخته شده است. نسخه‌ی مشاهده شده از بدنه‌ی تماما فلزی بهره می‌برد. حال باید چند روز منتظر بمانیم و ببینیم نسخه‌ی نهایی چه شکل خواهد بود. اگر بدنه‌ی دستگاه شیشه‌ای باشد احتمالا پوشش پشت آن شبیه به نکسوس ۴ یا اکسپریا زد ۳ خواهد بود.

نکته‌ای که در این تصاویر سوال‌برانگیز است نبود درگاه میکرو SD و غیرقابل تعویض بودن باتری است. به هر حال تا شروع کنفرانس سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است و هفته‌ی آینده مشخص خواهد شد که نسخه‌ی نهایی گلکسی اس ۶ شبیه به کدامیک از تصاویر فاش شده است.

به نظر ما این تصاویر مربوط به نمونه‌های اولیه‌ی گلکسی اس ۶ است و بعید به نظر می‌رسد نسخه‌ی نهایی این گوشی نیز شبیه به آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید باشد. حتی تیزر تبلیغاتی سامسونگ نیز به طراحی نسبتا متفاوتی با این تصاویر اشاره دارد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
۰
۰
هیچی گلكسی نمیشه
h
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
۰
۰
بالا و پائینش شبیه آیفون 6 هست
ع.س
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
۰
۰
جام جم آنلاین با سلام و صبح بخیر خدمت شما عزیزان
ذكر چند نكته رو میخواستم یادآوری كنم ، چون من از خیلی وقت تقریباً بیش از 10 ساله كه به وب سایت شما مراجعه می كنم اونم تقریباً روزی 4 ، 5 بار متاسفانه ارزش و اعتبار خودتون رو با تبلیغات یكمی كم كردین اینكه تو صفحه اصلی سایت این همه تبلیغات باشه برای یك سایت خبری یكم خوبیت نداره درسته سایت مدیر مسئول داره و ما مخاطبان هیچ كاره هستیم...ولی باز اگه به دیده منت نگاه كنین و از شلوغی حاكم به صفحه اصلی سایتتون كم كنین عالی میشه .
ضمناً قالب جدید وب سایت خیلی عالیه...میخواستم یه تشكر ویژه كنم بابت همین موضوع...
و یك انتقاد اینكه در بعضی مواقع اشكال ویراستاری دارین تو سایت یا میبینی یهویی یه جایی اشتباهی تایپ شده و یا مثلاً از بعضی از كلمات زیاد استفاده می كنین.(مثل همین كلمه فاش!!!!)

نیازمندی ها