زن جوان هنگام فرار از دست راننده شیطان‌صفت معروف به شیطان جنگل، به دلیل شدت جراحات فلج شد و به کما رفت.
کد خبر: ۷۷۲۲۶۰

تحقیقات برای دستگیری راننده فراری همزمان با شکایت زن جوانی در دستور کار پلیس آگاهی استان مــــازندران قرار گرفت.

شاکی که دچار جراحات شدید شده بود، در جریان تحقیقات پلیسی در بیمارستان گفت: بیست و چهارم آذر از خانه‌ام در شهرستان نکا خارج شدم تا به محل کارم بروم. در «سه‌راه زاغمرز» سوار یک خودروی پژو 405 نقره‌ای رنگ شدم تا به ساری بروم. راننده پسر نوجوانی بود که قبل از پلیس راه ناگهان مسیرش را تغییر داد. وقتی به او اعتراض کردم، ادعا کرد گواهینامه ندارد و می‌ترسد که پلیس خودرو را توقیف کند.

زن جوان ادامه داد: از طرز نگاه‌های پسر نوجوان و مسیری که می‌رفت،‌ پی به نیت شوم او بردم و با التماس و خواهش کردم تا اجازه دهد از ماشین پیاده شوم و هر چه پول و طلا دارم به او بدهم. وقتی دیدم به التماس‌هایم توجهی نمی‌کند خود را از ماشین به بیرون پرت کردم و با کمک یک باغبان به بیمارستان منتقل شده و به علت شدت صدمات از ناحیه پا فلج شده‌ام.سرانجام تماس راننده‌ای با پلیس سرنخ دستگیری متهم را به پلیس داد.

پس از این تماس ماموران با بررسی مشخصات راننده و خودرو متوجه شدند پسر جوان همان فردی است که ماموران در تعقیب او هستند. متهم در حوالی ساری دستگیر و در بازجویی‌ها منکر ادعاهای شاکی شد.همزمان با دستگیری پسر نوجوان، زن دیگری با مراجعه به پلیس علیه متهم شکایت کرد و گفت: راننده شیطان‌صفت مرا در «ماکرون» سوار خودروی خود کرد که پس از درگیری توانستم از دستانش فرار کنم.با طرح دومین شکایت علیه متهم او لب به اعتراف گشود و به جرم خود اقرار کرد.این در حالی است که نخستین قربانی او به‌دلیل شدت صدمات به کما رفته است و پزشکان وضع او را وخیم اعلام کرده‌اند.سرهنگ عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: این پسر نوجوان تاکنون هیچ پرونده کیفری نداشته و در خانواده‌ای موجه بزرگ شده بود که با رای قاضی جهت بررسی و تحقیقات روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها