سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی 45 بازیکن را برای دیدارهای تدارکاتی پیش رو اعلام کرد

کفاشیان: نگران پیشنهادهای خارجی کی‌روش نیستم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در تعطیلات به سر می‌برد، اما مطرح شدن پیشنهادهای عربستان و ژاپن برای مرد پرتغالی شایعاتی را درباره احتمال عدم بازگشت این مربی به تهران سر زبان‌ها انداخته است، با وجود این رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد خیالش بابت بازگشت کارلوس کی‌روش راحت است.
کد خبر: ۷۷۱۰۲۵

پس از‌ آن‌که سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از عزیمت به تعطیلات از نبود امکانات و بازی‌های تدارکاتی و حقوق معوقه شش ماهه دستیارانش گله و تهدید به قطع همکاری توافقی با فدراسیون فوتبال کرد، در روزهای گذشته نیز اخباری مبنی بر پیشنهاد عربستان و ژاپن به کارلوس کی‌روش در رسانه‌های منتشر شد و موافقان ادامه حضور مرد پرتغالی در راس تیم ملی، نگران بازنگشتن او به تهران شدند. همزمان برخی منتقدان نیز ابراز عقیده کردند که کی‌روش دنبال پول بیشتر است و اگر این پیشنهادها بالاتر از مبلغ قرارداد ایران باشد، او تیم ملی ایران را رها خواهد کرد، اما رئیس فدراسیون فوتبال نظری خلاف این دارد. کفاشیان در عین حال که به کی‌روش بابت کمبود امکانات حق می‌دهد و مثل همیشه توقع کمک مالی از سوی دولت و وزارت ورزش دارد: احساس می‌کنم کی‌روش علاقه دارد در ایران مربیگری کند، اما خواسته‌هایی دارد که موظفیم آنها را مهیا سازیم. اگر دولت به ما کمک کند فراهم کردن شرایط چندان سخت نیست و در این صورت کی روش کنار ما می‌ماند. به هر حال او فعلا مربی ایران است و به پیشنهادهای عربستان و ژاپن چندان توجه نکنید.

کفاشیان درباره زمان بازگشت کی‌روش به ایران و پیشنهاد فدراسیون فوتبال ژاپن و عربستان به این مربی، افزود: همان‌طور که قبلا عنوان کردم کی‌روش اواخر اسفندماه به تهران باز می‌گردد، چرا که برای اردوی سوئد باید تیم ملی را هدایت کند. من نگران پیشنهادهای خارجی به کی‌روش نیستم؛ چرا که او با ما قرارداد دارد و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مسائلی که این روزها در مورد مهرداد پولادی مطرح شده و عده‌ای فدراسیون فوتبال را مقصر بازنگشتن این بازیکن دانسته‌اند، گفت: در این مورد همه چیز مشخص است. پولادی با تیم قطری قرارداد دارد و اگر بخواهد یکطرفه آن را فسخ کند باید تاوان سنگینی بپردازد. او قول داده که در پایان مدت قراردادش به ایران بیاید و مشکل خدمت سربازی‌اش را حل کند. حالا گناه فدراسیون چیست دیگر من نمی‌دانم.

کفاشیان در در مورد جلسه‌اش با مهدی تاج به مهر گفت: رئیس سازمان لیگ اخیرا در نامه‌ای نسبت به کیفیت داوری‌های لیگ برتر ابراز نگرانی کرده بود که احتمالا روز دوشنبه در این خصوص با تاج نشستی را برگزار می‌کنیم.

کی‌روش فهرست 45 نفره داد

دیروز همچنین از فدراسیون فوتبال خبر رسید که سرمربی تیم ملی اسامی ۴۵ بازیکن مدنظرش را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم ارائه کرده است. تیم ملی فروردین‌ماه راهی اتریش و سپس سوئد می‌شود تا بازی تدارکاتی‌اش را مقابل شیلی و سوئد برگزار کند و کارلوس کی‌روش فهرست نهایی این سفر را به فدراسیون تحویل داد. کارلوس کی‌روش و دستیارانش، فهرستی ۴۵ نفره تهیه کردند و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دادند.

از صبح دیروز این بازیکنان به سفارت اتریش مراجعه کردند تا برای گرفتن ویزای شینگن اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها