مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور سابق:

«مشایی» از دنیای سیاست خداحافظی کرده است

اسفندیار رحیم مشایی در حاشیه مراسم ترحیم والده محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه امروز کجا هستید و چه فعالیتی دارید؟ گفت: ایران، تهران هستم.
کد خبر: ۷۷۰۷۷۳
مشایی: بیکارم

به نوشته روزنامه «آرمان» وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا با آقای احمدی نژاد ارتباط دارید؟ ابراز کرد: این چه سوالی است که می پرسید؟ رئیس دفتر محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر شما درباره اظهارات رحیمی درمورد شما و طرح سروش آسمانی چیست؟ توضیح داد: این چه شغلی است شما دارید، بروید دنبال یک شغل بهتر.

مشایی در پاسخ به واکنش خبرنگاران که اگر شغل بهتری سراغ دارید، بگویید برویم، گفت: خودم بیکارم، شغلی ندارم.

ناگفته های هاشمی رفسنجانی از انتخاب مقام معظم رهبری

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با روزنامه جمهوری اسلامی در باره انتخاب مقام معظم رهبری رهبر گفت:همان موقع برای غیر از امام(ره)، شورای پنج نفری در قانون اساسی بود. البته شاید مدیریتش ضعیف می‌شد، ولی اطمینانش بیشتر بود و ما هم که گرداننده بودیم، به شورا رسیدیم و سه نفر را معرفی کردیم. درست هم انتخاب کردیم. آیت‌الله خامنه‌ای، آیت‌الله موسوی اردبیلی و آیت‌الله مشکینی بودند.

گفتیم اینها شورا باشند و به مجلس خبرگان آوردیم، اول موضوع رهبری فردی یا شورایی بودن مطرح شد و آیت‌الله خامنه‌ای از رهبری شورایی حمایت کردند و من هم وقت خواسته بودم که نوبت نرسید و رهبری فردی با اکثریت رای آورد. وقتی فردی رای آورد، نوبت به انتخاب فرد رسید. خودم را می‌گویم و شاید نظر همه کسانی که رای دادند همین باشد، که کسی مناسب‌تر از آیت‌الله خامنه‌ای نبود. الان هم همین است. اگر فردا آیت‌الله خامنه‌ای نباشد، چه کسی را دارید که به عهده بگیرد و مثل ایشان سابقه انقلابی، اجتهاد و آشنایی با همه شرایط کشور و جهان داشته باشند، به خصوص نیروهای مسلح را خوب بشناسند.

وام سفر به آنتالیا

اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری «تور آنتالیا» ترکیه برای فرهنگیان نموده است!

به گزارش مهر، در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود صندوق ذخیره فرهنگیان به مناسبت دهه فجر اقدام به توزیع ۴هزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو لیزینگی داخلی و خارجی و برگزاری تورهای آموزشی و تفریحی نموده، اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری «تور آنتالیا» ترکیه برای فرهنگیان نموده است!

در بخشنامه مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۳ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان استان از متقاضیان فرهنگی درخواست شده برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری تور آنتالیا (ترکیه) به کانون بازنشستگان آموزش و پرورش مراجعه نمایند!

همچنین روزنامه کیهان خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه «در پیوست نامه مذکور نیز تفاهم نامه فی مابین شرکت خدمات مسافرتی زاگرس با معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش به پیوست برنامه تورهای نوروز ۹۴ خارج از کشور اشاره شده که در آن تسهیلات فرهنگیان و افراد درجه یک خانواده آنها با تسهیلات ۸۰ درصدی ۱۰ ماهه با نرخ ۵ درصد ذکر گردیده است.»

آیا آمریکا بن لادن را کشته است؟

رییس پیشین دستگاه اطلاعات و امنیت پاکستان (آی.اس.آی) گفت: اساسا این که آمریکا ادعا می کند بن لادن را کشته است، کذب محض است.

سپهبد حمید گل ژنرال بازنشسته ارتش پاکستان که طی سال های 1987 تا 1989 ریاست دستگاه اطلاعات و امنیت پاکستان به عنوان یکی از مطرح ترین دستگاه های اطلاعاتی جهان را بر عهده داشت، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: اسامه بن لادن در سال 2005 در اثر مرگ طبیعی از بین رفت و کسی که آمریکایی ها مدعی هستند او را در عملیات سال 2011 در 'ابیت آباد' پاکستان کشته اند، بن لادن نبوده است.

وی گفت: این گروه تروریستی اعتقادی به مرزهای جغرافیایی ندارد و تلاش می کند قلمرو خود را بدون توجه به حریم جغرافیایی کشورهای منطقه گسترش دهد و بنابراین قبل از اینکه بخواهد به پاکستان برسد ابتدا مجبور است از ایران و سپس افغانستان عبور کند و همه می دانیم که عبور داعش از سدّ ایران امری غیرممکن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بیچاره
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۰
اقای مشایی شما احتیاج بكار نداری انقدر دارید كه چرا كار كنی عیب این كشور این است هر كس در سر جای خودش نیست شما با چه مدركی بر سر كار بودید كه كشور را نابود كردید
علی
United States
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۰
.... هم میگن بیكاریم.جوانان عزیز تحصیل كرده هم بیكارند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها