"شیخ ﺟﺎﺑﺮ" ، امیر کویت ﺩﺭ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺶ می نویسد: زمانی که ﺟﻨﮓ ﺍیران ﻭ ﻋﺮﺍﻕ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ، ﺑﺮﺍی ﺗﺠﻠیل ﺍﺯ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖﺻﺪّﺍﻡ ﺑﻪ ﻋﺮﺍﻕ ﺭﻓﺘم ؛ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺻﺪّﺍﻡ ﺷﺨﺼﺎً ﭘﺸﺖ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺗﻮﻣﺒیل ﺑﻨﺰ ﺗﺸﺮیفاﺕ ﻧﺸﺴﺖ کﻪ ﻣﺮﺍ ﺗﺎ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﺑﻐﺪﺍﺩ برساند.
کد خبر: ۷۶۸۹۶۸
روایت امیر کویت از ﻟﺒﺎﺱ ﻧﻈﺎمی ﺻﺪّﺍﻡ

به گزارش جهان نیوز امیر کویت می نویسد: ﺻﺪّﺍﻡ ﺣﺴیﻦ ﺩﺭ حالی کﻪ ﺳیگار ﺑﺮﮒ کوبایی ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ ؛ ﻣﺘکبرﺍﻧﻪ کنارم ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ، ﺑﻪ ﺍﻭ ﮔﻔﺘﻢ :ان شاء اﻟﻠﻪ ﺳﻔﺮی ﺑﻪ کویت ﺑیایید ﻣﻨﺘﻈﺮﺗﺎﻥ ﻫﺴﺘیم ، ﺻﺪّﺍﻡ ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻦ ﻣﺘکبرﺍﻧﻪ ﮔﻔﺖ : کویت ﺧﺎﻧﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﺣﺘﻤﺎً می آیم...

ﻭ ﻣﻦ ﺳﺎل ۱۹۹۰ زمانی کﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻓﺮﺍﺭ ﺑﻪ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧیرﻭﻫﺎی نظامی بعثی ﺑﻮﺩﻡ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺷﺪﻡ... ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﻋﺮﺍﻕ ﺑﺎ کویت ﺻﺪّﺍﻡ ﺩﺭ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭﺍﻥ که ﭼﺮﺍ ﺩیگر ﻟﺒﺎﺱ نظامی نمی پوشید؟ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ : ﺩﺭ کویت ﻣﺮﺩی ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺧﻮﺩ نمی بینیم، ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﺑﺎ ﺍیرﺍﻥ ﻟﺒﺎﺱ ﻧﻈﺎمی می پوﺷیدﻡ ﺑﻪ ﺍیﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻮﺩ کﻪ ایرانی ها ﻣﺮﺩ ﺟﻨﮓ ﻫﺴﺘﻨﺪ...

صدّام ﺩﺭ ﻫﺸﺖ ﺳﺎﻝ ﺟﻨﮓ ﺑﺎ ﺍیرﺍﻥ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﺎ ﻟﺒﺎس نظامی بود.

وزارت با رانت پدر

رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با هشدار به وزیر ارشاد در باره صدور مجوز برای تک خوانی زنان گفت: آقای وزیر ارشاد! به معاونت موسیقی تان تذکر بدهید که موسیقی در اسلام حرام است. شما نمی توانید موارد شبهه را تشخیص بدهید. تمسک به موارد شبهه موجب می شود آهسته آهسته مرزها را زیر پا بگذارید و به عنوان مشتبه در حرام بیافتید.

به گزارش خبرگزاری «نسیم»،وی گفت: تک خوانی زن بدون تردید حرام است. همه مراجع هم مخالف هستند، حتی همخوانی هایی که در بینش تک خوانی زن باشد هم حرام است. ترویج موسیقی اصولاً حرام است. متأسفانه می بینیم وزیر ارشاد هر روز یک سری جشنها برگزار می کند و هزینه هایی را بر بیت المال تحمیل می کند.

آقای وزیر ارشاد! بدانید با این کارها محبوبیت خودتان را در پیش متدینین و مراجع معظم از دست خواهید داد. آقای وزیر! مراقب باشید، رانت پدرتان را از بین نبرید. اگر از رانت پدرتان به وزارت رسیده اید مراقب باشید به وظیفه خودتان عمل کنید.

دفتر سخنگوی دولت: اکرمی «سمت دولتی» ندارد

به دنبال اتخاذ مواضع صریح علیه جریان فتنه از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری، دفتر سخنگوی دولت از رسانه‌ها خواست تا از این شخصیت روحانی به عنوان مقام دولتی یاد نکنند.

به گزارش فارس، یکی از رویکردهای دولت یازدهم سر دادن شعار اعتدال‌گرایی و استفاده از همه سلایق فکری در بدنه دولت بود کمااینکه ریاست جمهوری نیز طی یک سال و نیم گذشته چندین بار بر این امر صحه گذاشته‌اند و بر انتخاب افراد بر اساس شایسته‌سالاری و نه نگاه حزبی و سیاسی تاکید کرده است.

در متن حکمی که آقای بانک برای اکرمی صادر کرده، آمده است: «امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران محترم و همراهی همه مدیران صدیق و توانمند و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام مسئولیت محوله موفق باشید.»

بر پایه این حکم رسانه‌های مختلف و از جمله رسانه‌های خود دولت طی یکسال و نیم گذشته ده‌ها خبر و مصابه با آقای اکرمی و با سمت رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری انجام داده‌اند که بر روی خروجی آنها قابل دسترسی است و هیچگاه مسئولان دولتی درصدد تکذیب آن بر نیامده‌اند اما روز گذشته فاکسی از طرف دفتر سخنگوی دولت برای رسانه‌ها ارسال شد که از آنها خواسته شده بود نباید برای اکرمی عنوان «مقام دولتی» به کار برده شود.

در اطلاعیه دفتر سخنگوی دولت آمده است:«نظر به اینکه در روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها از عناوینی همچون مشاور رئیس‌جمهور، رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری، مقام دولتی برای حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی استفاده نموده‌اند، لازم به اطلاع رسانی است که جناب آقای اکرمی رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی است و هرچند که این مسجد در محوطه نهاد ریاست جمهوری واقع است، لیکن عناوین استفاده شده در مورد ایشان نادرست است، بنابراین نظرات ارائه شده توسط جناب آقای اکرمی شخصی بوده و منعکس کننده دیدگاه نهاد ریاست جمهوری و هیچ یک از ارگان‌های دولتی نیست.

عملیات زمینی در عراق با پشتیبانی 62 کشور

هماهنگ کننده آمریکایی ائتلاف بین المللی ضد داعش اعلام کرد که به زودی عملیات زمینی گسترده‌ای در عراق با پشتیبانی 62 کشور انجام می شود.

به گزارش مشرق، "جان آلن" به خبرگزاری رسمی اردن گفت: حمله‌ای گسترده و زمینی طی هفته‌های آینده انجام می شود.

آلن در خصوص این عملیات خاطرنشان کرد: نیروهای عراقی طی هفته‌های آینده برای بازستاندن اراضی این کشور عملیاتی زمینی را آغاز، و نیروهای ائتلاف از این عملیات پشتیبانی می کنند.

وی اظهار داشت: 4 پایگاه در الانبار، التاجی، بسمایا و اربیل ایجاد کرده ایم و نیروهای ائتلاف در این پایگاه ها در حال آموزش نیروهای عراقی هستند.

این فرمانده نظامی آمریکایی خاطرنشان کرد که این نیروها در عملیات مذکور حضور خواهند داشت.

نتانیاهو:فقط من می‌توانم در برابر ایران بایستم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که ماه گذشته بدون دعوت کاخ الیزه به پاریس سفر کرده بود می‌گوید به رغم مخالفت‌های داخلی و خارجی برای سخنرانی در کنگره درباره مذاکرات ایران به واشنگتن سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، در کنفرانس فعالان فرانسوی زبان حزب لیکو گفت: «من نه فقط به عنوان نخست‌وزیر اسرائیل بلکه به عنوان نماینده کل مردم یهود به پاریس رفتم.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توضیحات بیشتر در این باره گفت: «اولین و مهم‌ترین دسته از کسانی که می‌خواهند ما را بکشند رژیم ایران است که علناً می‌گوید قصد دارد ما را نابود کنم.»

وی در ادامه تأکید کرد تنها او ـ و نه رقبایش ـ می‌تواند در برابر ایران و جامعه بین‌المللی قد علم کند.

نتانیاهو گفت: «من در برابر فشارهای بین‌المللی قد علم کرده‌ام و این فشارها کم نیستند؛ دیگران حتی قبل از انتخاب شدن، در برابر این فشارها تسلیم می‌شوند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان به تکرار ادعاهای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و با بیان دوباره اینکه «توافقی بد» با ایران در حال شکل‌گیری است گفت هر کس که نگران امنیت اسرائیل است باید با این توافق مخالفت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
۰
۰
جناب اقای وزیر محترم ارشاد اگر چنانچه از رانت پدربزرگوارشان برای رسیدن به وزارت استفاده كرده مباركشان باشد لااقل از رانت پدر برای چپاول بیت المال سواستفاده نكرده.بقول تركها حلال اولسون یعنی ایشان حلال زاده اند.
عبدالرسول
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
۰
۰
نتانیاهو كه حیف است اقا بخوانیمش،باان نقاشی مسخره میخواست ثابت بكند ایران بمب اتمی دارد البته این مردك حق هم داردزیرا او پاسدارهای ما را به شكل بمب اتمی میبیند ویقینا هرشب خواب ژنرال های ایرانی دیوانه اش كرده،موشكهای ایرانی هم كه برایش قوز بالا قوز شده،هنوز داستان موشكها راحل نكرده ماهواره فجر به مدار زمین فرستاده شد ، جنگنده سهند برایش علم شده ،نتانیاهو خواست با جریان داعش ایران را فلج كند اما ایران هر روز معجزه ای تازه از استین بیرون میكشد خلاصه نتانیاهو همین روزها سر از تیمارستان در می اورد.امین

نیازمندی ها