رییس اداره سلامت میانسالان وزارت بهداشت:

ارایه پرونده پزشکی میانسالان کشور در موبایل

یک کمپانی با نام Vorm Lab دستگاهی برای تست‌های SDT که مربوط به سلامت جنسی‌ افراد است را طراحی کرده. این دستگاه تست تنها یک انگشتر بسیار کوچک است که برای استفاده از آن کافیست آن‌را به انگشت شصت خود وارد کنید و نتایج تست‌های مختلف را بر روی تلفن هوشمند خود ببینید.
کد خبر: ۷۷۰۳۶۰
سلامت خود را بسنجید

جام جم کلیک: ابزارهای هوشمند بسیار زیادی برای آگاهی افراد از سلامت خود ساخته شده اند. برخی‌ ضربان قلب را نشان می‌دهند و برخی‌ دیگر میزان کالری مصرفی در حین ورزش کردن.

همان‌طور که می‌دانید طیف وسیعی از این ابزارهای هوشمند وجود دارد، اما در این میان، برخی‌ از سازندگان یک قدم جلوتر از سایرین هستند و دست به تولید ابزارهای هوشمند آزمایشگاهی زده اند. اگر خاطرتان باشد چند ماه پیش خبری تحت عنوان ساخت آزمایشگاه قابل حمل توسط سازمان ناسا منتشر شد که این دستگاه برای انجام بسیاری از آزمایشات بر روی خون انسان طراحی شده بود.

اکنون یک کمپانی دیگر با نام Vorm Lab دستگاهی برای تست‌های SDT که مربوط به سلامت جنسی‌ افراد است را طراحی کرده. وقتی‌ در زمینه پزشکی‌ صحبت از دستگاه می شود ذهن ما به سمت دستگاهی پیچیده و عظیم می رود، در صورتی‌ که این دستگاه تست تنها یک انگشتر بسیار کوچک است که برای استفاده از آن کافیست آن‌را به انگشت شصت خود وارد کنید و نتایج تست‌های syphilis, gonorrhea, trichomoniasis, and chlamydia را بر روی تلفن هوشمند خود توسط نرم افزار مربوطه ببینید. قسمت بالایی این انگشتر، سوزنی کوچک را در خود گنجانده است که با دریافت یک قطره‌ نمونه از خون شما، آنالیز ‌های مربوطه راه انجام می دهد. با استفاده از الکترودهای موجود در این انگشتر و اثرگذاری در محل نمونه گیری، پروسه ای بدون درد برای انجام آزمایش حاصل می شود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها