وزیر اطلاعات:

رهبری در دولت قبلی خطوط مذاکره را تعیین کرده بودند

وزیر اطلاعات گفت : مذاکره کنندگان حقوق هسته ای کشورمان در چارچوب های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری ، در حال مذاکره هستند.
کد خبر: ۷۶۹۶۱۵
رهبری در دولت قبلی خطوط مذاکره را تعیین کرده بودند

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام سید محمود علوی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در قزوین افزود: موضوع مذاکره بحثی نیست که در این دولت آغاز شده باشد، بلکه سال گذشته و در دولت قبلی ، رهبری انقلاب خطوط مذاکره را تعیین کرده بودند.

وزیر اطلاعات گفت : مذاکره با امریکا سال گذشته و در دولت قبلی مطرح و در همین سال ، مقام معظم رهبری خطوط مذاکره را معین کردند و مذاکره کنندگان این دولت هم در همین چارچوب مذاکره کرده اند.

علوی همچنین پرتاب ماهواره فجر به فضا در ایام خجسته دهه مبارک فجر را یکی دیگر از موفقیت های بزرگ جوانان این مرز و بوم بیان کرد.

وزیر اطلاعات گفت: ۲۲ بهمن یادآور حماسه ماندگار و فراموش نشدنی است که با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت.

حجت الاسلام سید محمود علوی با اشاره به رهبری خردمندانه و هوشمندانه امام خمینی (ره) در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در 36 سال گذشته مردم هرسال با حضور پرشور در راهپمایی یوم الله 22 بهمن انقلاب خود را بیمه کردند.

وی گفت: ملت عزیز ایران اسلامی باید قدر این حماسه بزرگ را بدانند، چرا که ایران اسلامی امروز به برکت این روزهای باشکوه در مقابل توطئه های شوم دشمنان ایستاده است.

حجت الاسلام علوی افزود : فرزندان ایران اسلامی در سال 57 طومار رژیم شاهنشاهی را در هم پیچیدند و در ادامه با ایستادگی در برابر موانع دشمن تا به امروز ، عنوان ستون خیمه انقلاب را لقب گرفتند.

وزیر اطلاعات با اشاره به روشنگری های امام راحل در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: در زمانی که کسی امیدی به پیروزی نداشت، امام خمینی ( ره) وارد صحنه شد و در سال های 41 تا 42 و 56 تا 57 و در روزهایی که رژیم منحوس پهلوی تمامی مخالفان خود را به شدت سرکوب می کرد، این پیر فرزانه بود که با شجاعت تمام ، علما و مردم را به مخالفت علیه خاندان پهلوی فرا خواند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها