اگر آیفون در سال 1985 تولید می‌شد، چه شکلی بود؟

تصاویری از آیفون در سال 1985

فناوری دیجیتال

طراحی جدید برای اپل

اگر اولین کامپیوتر رومیزی مکینتاش را دیده باشید، بدون شک پرده برداری از کامپیوتر جدید اپل با طرح های جدید برای شما بسیار جذاب خواهد بود. شکل کلی‌ این کامپیوتر جدید برگرفته از همان مدل قدیمی‌ است، تا حدی که در طرح جدید ابزاری قدیمی همچون فلاپی دیسک قرار داده شده است.
کد خبر: ۷۶۸۱۱۹
طراحی جدید برای اپل

جام جم کلیک: اگر اولین کامپیوتر رومیزی مکینتاش را دیده باشید، بدون شک پرده برداری از کامپیوتر جدید اپل با طرح های جدید برای شما بسیار جذاب خواهد بود. شکل کلی‌ این کامپیوتر جدید برگرفته از همان مدل قدیمی‌ است، تا حدی که در طرح جدید ابزاری قدیمی همچون فلاپی دیسک قرار داده شده است. در طرح جدید از اجزا و ایده‌های به کار گرفته شده در آی‌فون، آی‌پد و اپل ایر استفاده شده است.

این کامپیوتر رومیزی از سه قسمت صفحه نمایش، کیبورد و موشواره تشکیل شده است که با استفاده از بلوتوث به یکدیگر متصل می شوند. طراحی صفحه نمایشگر جدید به قدری جذاب و هوشمندانه است که در نگاه اول یادآور همان کامپیوتر مکینتاش قدیمی‌ است. این کامپیوتر توسط شرکت Curved Labs آلمان طراحی و ساخته شده است، صفحه نمایشگر این کامپیوتر رومیزی دارای قوسی بسیار ظریف است که آنرا به شکل حرف انگلیسی‌ L درآورده و تمامی امکانات یک صفحه نمایش لمسی برای این نمایشگر در نظر گرفته شده است.

این کامپیوتر رومیزی مثل سایر محصولات شرکت اپل همچون گوشی های آی‌فون در سه رنگ طلائی، خاکستری و نقره‌ای برای فروش ارائه می‌شود که احتمالا همین امر باعث اختلاف قیمت نه چندان زیادی در آن خواهد شد. ابعاد و اندازه صفحه نمایشگر این کامپیوتر به اندازه مدل قدیمی‌ خود است تا با قرار گرفتن جلوی یکدیگر تغیرات کوچک اما اساسی در طرح جدید کاملا ملموس باشد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها