بهنوش بختیاری گفت: هنوز هم بسیاری از مردم از من سراغ برنامه «آبرنگ» را می‌گیرم و امیدوارم تولید این برنامه ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۷۶۶۷۸۵
بهنوش بختیاری: امیدوارم «آبرنگ» ادامه پیدا کند

«بهنوش بختیاری» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که هم اکنون سریال «عشق تعطیل نیست» با حضور او در شبکه نمایش خانگی منتشر شده، گفت: همان‌گونه که پیش از این هم گفتم، مخاطبان تلویزیون خیلی باهوش شده‌اند. مردم ما به قدری آگاه هستند که نمی‌شود آن ها را با برنامه‌های کم کیفیت راضی نگه داشت. من به عنوان بازیگری که کارم را از همین تلویزیون شروع کرده ام دلم نمی خواهد مردم از این رسانه که متعلق به خودشان است فاصله بگیرند. اگر گله و یا انتقادی می کنم از سر دلسوزی است و نه عناد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با بازگشت آقای پورمحمدی بسیار خوشبین هستم تلویزیون دوباره جایگاه سابق خود را در میان مردم پیدا کند. مخصوصاً که شبکه سه در زمان مدیریت ایشان دوران طلایی و پرمخاطبی را تجربه کرده و از این حیث مطمئن هستم ایشان جنس مخاطب را خوب می شناسند. امیدوارم با حمایت ایشان و مدیران جدید و البته شخص آقای سرافراز رئیس جدید سازمان صدا و سیما، برنامه‌ها و سریال‌های پرمخاطب یکی پس از دیگری روانه آنتن شوند.

مجری برنامه «آبرنگ» همچنین در خصوص این برنامه پرمخاطب اضافه کرد: من برنامه آبرنگ را دوست داشتم و شاید همین انرژی و علاقه بود که در فاصله کوتاهی این برنامه جای خود را در دل مخاطب باز کرد. هنوز هم وقتی مردم من را در کوچه و خیابان می بینند از این برنامه سؤال می کنند که چرا تولید و پخش آن ادامه پیدا نکرد ، باید بگویم یک سری عوامل دست به دست هم داد تا تنها 52 قسمت از برنامه آبرنگ روی آنتن برود، اما مطمئن هستم با حمایت مدیران شبکه و شخص آقای پورمحمدی یک بار دیگر می توانیم تولید این برنامه یا برنامه‌ای شبیه به آن را ادامه دهیم. متأسفانه از قول من در چند جا مصاحبه‌هایی در خصوص برنامه آبرنگ منتشر شده که به نظر می رسد از واقعیت دور است.

بهنوش بختیاری در پایان اظهار داشت: به هر حال من به عنوان یک هنرمند این انرژی و خلاقیت را در خود می بینم که به نوبه خود سهم کوچکی در ارتقاء سطح کیفی تلویزیون ایفا کنم. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
۰
۰
ببخشید ایا شبكه 3 بعد از سریال همه چیز انجاست قراره سریال كره ای افسانه ی خورشید و ماه رو پخش كنه

نیازمندی ها