جام جم ورزشی: علیرضا منصوریان ؛ این تابلوی بزرگی است که در فاصله 100 قدمی باشگاه استقلال نصب شده ، همه آنهایی که از سعادت آباد به سمت باشگاه استقلال می روند ، درست سر کوچه 38 می توانند تابلوی علیرضا منصوریان را ببینند.
کد خبر: ۷۶۶۲۱۰
منصوریان به 100 قدمی استقلال رسید

چهارشنبه شب گذشته افتتاحیه خودمانی شعبه 2 رستوران زنجیره ای علیرضا منصوریان بود. منصوریان شماره 10 محبوب استقلالی ها . او که سال ها با پیراهن شماره 10 آبی ها به میدان رفته و طرفداران زیادی دارد ، دومین شعبه از فست فود های زنجیره ای اش را جایی افتتاح کرده است که فقط 100 متر از باشگاه استقلال فاصله دارد. تقریبا از این پس بسیاری از بازیکنان ، کادرفنی و مسئولان باشگاه استقلال که می خواهند به دفتر افشارزاده بروند باید از روبروی رستوران او رد شوند و حضور این بازیکن قبلی و البته مربی موفق این روزهای نفت را در نزدیکی باشگاه شان حس کنند.
منصوریان برای افتتاحیه شعبه جدیدش که چند روزی است شروع به کار کرده ، چهارشنبه گذشته ، کارلوس کروش و اعضای کادرفنی تیم ملی را به رستورانش دعوت کرد. حضور کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در سعادت آباد باعث شد تا برای ساعتی حوالی باشگاه استقلال ، پر باشد از جمعیتی که به صف شده بودند تا با سرمربی تیم ملی عکس یادگاری یا امضاء بگیرند. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از جام ملتهای آسیا در اوج محبوبیت است و به رغم منتقدانی که در میان اهالی فوتبال دارد برای مردم چهره ای دوست داشتنی است. هرچه منصوریان با کارلوس کروش رابطه گرم و صمیمی دارد ، کادرفنی استقلال رابطه شان با او تیره و تار است و منتقدان اصلی کالوس محسوب می شوند.

(روزنامه خبرورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها