جام جم سرا:‌ انفجار مرگبار در بیمارستان و زایشگاهی بزرگ در مکزیکوسیتی، مقامات را وادار کرد برای شناسایی والدین نوزادان، از آنها آزمایش دی‌ان‌ای بگیرند. بر اثر این انفجار، یک پرستار و دو نوزاد جان باختند.
کد خبر: ۷۶۶۲۰۷
انفجار مرگبار در زایشگاه: ۱ پرستار و ۲ نوزاد کشته شدند

انفجار کامیون توزیع گاز در زایشگاه و بیمارستانی واقع در پایتخت مکزیک، جان سه تن را گرفت و ٧٣ مجروح برجای گذاشت. به گزارش یورو نیوز، حدود ۴۰درصد از ساختمان این زایشگاه و بیمارستان ویژه کودکان تخریب شد و حال برخی از مصدومان وخیم گزارش می‌شود.
بامداد پنجشنبه گذشته به وقت محلی، هنگامی که کامیون توزیع پروپان برای تأمین گاز آشپزخانه این زایشگاه در غرب مکزیکوسیتی، در محل حاضر شده بود کارگران با نشت گاز روبه‌رو می‌شوند. به گفته شاهدان عینی، تلاش بی‌فرجام کارگران برای جلوگیری از نشت گاز ٢٠ دقیقه طول کشید و سرانجام کامیون منفجر می‌شود.
مقامات تأکید کرده‌اند که در زمان وقوع این سانحه ١١٠ نفر در ساختمان حضور داشتند. شاهدان می‌گویند خوشبختانه بقیه نوزادان زنده مانده‌اند، اما مدارک شناسایی آنها از بین رفته و تا زمان انجام آزمایشات پزشکی و مشخص‌شدن نتیجه آنها، فعلا به هر مادر، یک نوزاد داده می‌شود.
آزمایش‌های دی‌ان‌ای اکنون برای یافتن مادران این نوزادان، درحال اجراست. گمان می‌رود نشت گاز از لوله تخلیه سوخت از تانکر به مخزن سوخت بیمارستان، علت حادثه باشد. راننده تانکر سوخت و دو دستیارش در پی این انفجار بازداشت شده‌اند.
بسیاری از بیمارستان‌های مکزیکو سیتی، به شبکه گاز متصل نیستند و گازرسانی به آنها، با استفاده از تانکرهای گاز صورت می‌گیرد. (شهروند)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها