رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا در شرایطی امروز به پایان می‌رسد کـه در فینال این رقابت‌ها دو رقیب دیرینه یعنی نواک جوکوویچ صربستانی و اندی ماری بریتانیایی به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۷۶۵۷۰۰

به گزارش ایرنا، این دو ستاره تنیس دنیا در شرایطی برگزار کننده دیدار نهایی هستند که از یک طرف جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان در نیمه‌نهایی بر استان واورینکا، مدافع عنوان قهرمانی غلبه کرد و برای پنجمین بار به فینال راه یافت و از طرف دیگر اندی ماری در نیمه‌نهایی توماس بردیچ را شکست داد.

جوکوویچ نخستین بار سال 2008 قهرمان تنیس استرالیا شد و پس از آن از سال 2011 سه قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها را از آن خود کرد و سال گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی مغلوب واورینکا شد، این مسابقه که آخرین دیدار دو تنیس باز بود در مجموع 9 ساعت طول کشید.

اما ماری که تاکنون در سه فینال آزاد استرالیا بازنده بوده است، در هفت بازی از هشت مسابقه قبلی خود برابر جوکوویچ باخته است، اما هر دو، دو قهرمانی در رقابت‌های گرند اسلم را در کارنامه دارند. جوکوویچ در اوپن 2011 و 2013 استرالیا قهرمان شد و ماری قهرمانی در اوپن 2012 آمریکا و ویمبلدون 2013 را از آن خود کرد.

دیروز همچنین «سرنا ویلیامز» با شکست «ماریو شاراپووا» برای ششمین بار به عنوان قهرمانی رقابت‌های آزاد استرالیا در بخش زنان دست پیدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها