بررسی جزئیات نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان

فصل تحول اقتصاد دانش‌بنیان

به تازگی چهار جوان چینی‌ دستگاهی ساخته‌اند که علاوه بر رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط کور، قابلیت های دیگری را نیز برای شما فراهم می‌کند که همیشه در زمان طبیعت‌گردی و کمپینگ به آنها احتیاج دارید.
کد خبر: ۷۶۵۰۷۰
بهترین وسیله‌ی همراه شما در کمپینگ

جام جم کلیک: اگر کمی‌ روحیه‌ی طبیعت گردی داشته باشید و اهل راه‌پیمایی طولانی مدت در دشت و کوه باشید، بدون شک همیشه جای خالی برخی‌ وسایل را حس می‌کنید. بارز‌ترین این وسایل که ارتباط شما با دنیای بیرون را برقرار می‌کند، تلفن همراه است.

کاملا مشخص است که داشتن یکی‌ از آنها در دشت و کوه نیز برای شما می تواند بسیار موثر باشد. اما حتما توجه کرده‌اید که شبکه‌های اپراتورهای تلفن همراه، همه نقاط شهر و یا کشور را پوشش نمی‌دهند و در برخی‌ نقاط نداشتن سیگنال امری طبیعی است.

برای رفع این مشکل و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در موارد اضطراری برای ارتباط با دیگران، به تازگی چهار جوان چینی‌ دستگاهی ساخته اند که علاوه بر رفع این مشکل، قابلیت های دیگری را نیز برای شما فراهم می‌کند که همیشه در زمان طبیعت‌گردی و کمپینگ به آنها احتیاج دارید.

شاید این دستگاه نسخه پیشرفته دستگاه WalkieTalkie باشد که همگی‌ آن‌را می‌شناسیم. این دستگاه با شکل مخروطی خود شامل دو قسمت می شود، قسمت پایینی که آن را باید نزدیک محل استقرار چادر قرار دهید و قسمت بالایی که در حقیقت به عنوان وسیله ارتباطی‌ است.

زمانی که برای قدم زدن از چادر خود دور می شوید و قسمت بالایی دستگاه را به همراه دارید، با استفاده از GPS و Gyro sensor موقعیت شما روی دستگاه پایینی قابل تشخیص خواهد بود، ضمن اینکه صدای شما پخش خواهد شد. جالب است بدانید به‌کمک ارتباط بلوتوثی می‌توانید به قسمت پایینی دستگاه متصل شوید و از بلندگوی آن‌ برای پخش موسیقی استفاده کنید. البته چراغ LED‌ قرار داده شده در قسمت بالایی دستگاه که به عنوان چراغ قوه استفاده می شود، در کنار سایر قابلیت ها، این دستگاه را به همراهی کامل در یک سفر کوتاه مدت تبدیل می‌کند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها