کمپان چینی Meizu دیروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Meizu m1 رونمایی کرد، بسیاری از کارشناسان این محصول را رقیبی جدی برای نسل دوم Xiaomi Redmi که به‌تازگی به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی مجهز شده، قلمداد می‌کنند.
کد خبر: ۷۶۴۹۹۰
گوشی هوشمند ۵ اینچی با سخت افزار قدرتمند به ارزش ۱۱۰ دلار

به گزارش جام جم کلیک: کمپان چینی Meizu دیروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Meizu m1 رونمایی کرد، بسیاری از کارشناسان این محصول را رقیبی جدی برای نسل دوم Xiaomi Redmi که به‌تازگی به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی مجهز شده، قلمداد می‌کنند.

Meizu m1 از همزاد خود کمی بزرگ‌تر بوده، چنانکه دارای نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل با چگالی تصویر ۳۰۰ پیکسل در هر اینچ می‌باشد. این گوشی هوشمند از پردازنده ۶۴ بیتی MT6732 مدیاتک بهره می‌برد که شامل چهار هسته پردازنده Cortex-A53 CPU با سرعت کلاک ۱.۵GHz است، در حالی که رقیب Xiaomi Redmi 2 از تراشه‌های ۱.۲GHz Cortex A53 استفاده کرده است.

همان‌گونه که گفته شده محصول جدید Meizu دارای ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بوده و در صورت تمایل می‌توان حافظه ذخیره‌سازی را با استفاده از کات حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد. این گوشی دارای طراحی بدنه صیقلی با پلاستیک رنگی شفاف بوده و قرار است در رنگ‌های سبز، زرد، صورتی، سفید و نعنایی با ابعادی چون ۱۴۰.۲ در ۷۲.۱ در ۸.۹ میلی‌متر به بازار عرضه شود.

Meizu m1 از دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی در قاب پشتی و دوربین ۸ مگا پیکسلی در جلو برای گرفتن عکس‌های سلفی و مکالمه تصویری بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از محافظ صفحه گوریلا گلس نسل ۳، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان و قابلیت برقرار ارتباط از طریق شبکه LTE اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده Meizu m1 از هفته آینده با قیمت ۱۱۰ دلار در چین قابل‌ خرید خواهد بود.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها