صدای هواپیما، تیک تیک ساعت، لحظه شماری مردم و ...

ویژ‌ه برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد

مسئولان ‌عالی دولت و قوه قضاییه نیز ‌دیروز با آرمان‌های امام(‌ره) تجدید میثاق کردند

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام و مزار شهدا

در آستانه ایام‌الله دهه فجر و سالروز ورود شکوهمند امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح دیروز (چهارشنبه) با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره)، ضمن قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۷۶۴۸۰۶

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با حضور بر مزار شهدای هفتم تیر و گلزار شهدای بهشت‌زهرا، برای ارواح طیبه شهدا، علو درجات را مسالت کردند.

دعوت رئیس‌جمهور از مردم برای مشارکت گسترده‌تر در جشن ملی دهه فجر

رئیس‌جمهور با تبریک دهه مبارک فجر به ملت ایران و همه کسانی که در جهان به انقلاب اسلامی ایران چشم امید دوخته‌اند، مردم را به مشارکت و حضور باشکوه و گسترده‌تر در جشن ملی دهه فجر دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی دیروز در جلسه هیات دولت گفت: ملت بزرگ ایران امسال همانند سال‌های گذشته با حضور و مشارکت پرشور و گسترده‌تر خود در جشن‌های دهه مبارک فجر نشان می‌دهد که در برابر فشار دیگران خسته نشده و سر فرود نخواهد آورد و با تلاش کارگزاران نظام و با هدایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به راه خود برای توسعه و پیشرفت کشور ادامه خواهد داد.وی افزود: در این ایام بیشتر یاد روزهایی هستیم که نهضت و انقلاب اسلامی به شکوفایی رسید و امام عزیز به وطن بازگشتند و مردم با شور و هیجان بیشتری آخرین قدم‌ها را برای سرنگونی استبداد برداشته و بنای پر برکت و رفیع جمهوری اسلامی را بنیانگذاری کردند.

رئیس قوه مجریه در ادامه سخنان خود با قدردانی از اقدامات انجام شده در بخش تحول سلامت، اظهار کرد: مردم از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مشکلات فراوانی در بخش سلامت و درمان داشتند و از کــــــمبود متخصص و پزشک رنج می‌بردند و کسی که به بیماری صعب‌العلاجی مبتلا می‌شد، مجبور بود همه دارایی خود را بفروشد و برای درمان به خارج از کشور سفر کند.

روحانی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چشم‌ها برای شفا از بیماری به دروازه‌های خارجی و به خصوص غرب دوخته شده بود و خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب گام‌های مهمی در زمینه سلامت و توسعه مراکز پزشکی و خودکفایی در تولید تجهیزات پزشکی برداشته شده است.وی یادآور شد: البته مردم همچنان از هزینه‌های سنگین درمانی رنج می‌بردند، از این رو دولت یازدهم برای نجات مردم از این معضل، از جمله تصمیماتی که اتخاذ کرده، سرمایه‌گذاری در بخش سلامت است به نحوی که برخی این دولت را به درستی، «دولت سلامت» نامگذاری کرده‌اند.

رئیس‌جمهور به بازدید سرزده‌ای که سه‌شنبه شب از یکی از بیمارستان‌های تهران داشته است، اشاره و اظهار کرد: در این بازدید و عیادت از بیماران، همه بیماران از اقدامات انجام شده رضایت داشتند و اقدامات بسیار ارزشمند و بزرگی در این زمینه انجام شده است که باید ادامه یابد.

دولت به وعده‌های خود به مردم عمل می‌کند

رئیس‌جمهور همچنین عصر دیروز در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام راحل در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت کرد.به گزارش ایرنا، رئیس‌جمهور در حاشیه این مراسم گفت: دولت به وعده‌هایی که به مردم داده عمل می‌کند و همواره در پی تحقق خواست و مطالبه مردم است. وی اظهار کرد: دولت یازدهم امروز در کنار مرقد منور امام (ره) یک بار دیگر با آن امام عزیز و بزرگوار بیعت می‌کند تا راه و مسیر ایشان را در سایه رهنمودهای خلف صالحشان رهبر معظم انقلاب ادامه دهد.

رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی هم دیروز با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس دستگاه قضایی و مسئولان عالی قضایی بعد از تجدید میثاق با آرما‌ن‌های بنیانگذار کبیر انقلاب با حضور بر سر مزار شهدای هفتم تیر و قرائت فاتحه به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

رئیس قوه قضاییه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: سیاسیون در عالم زیاد هستند، اما حضرت امام خمینی(ره) براساس اسلام و ارزش‌های الهی کار سیاست می‌کرد و به نوعی می‌توان گفت سیاست و دیانت را به هم پیوند می‌داد که این کار مردان بزرگ الهی است که دنیا و آخرت را با هم پیوند بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها