به گزارش جام جم آنلاین، تغییرات ظاهری این مدل شامل چراغهای LED، دیفیوزر پلاستیکی مشکی رنگ عقب، خروجیهای اگزوز دوقلو و انتقال نشان پژو از لبه کاپوت به داخل جلوپنجره مشبک است.
تغییرات و بهینهسازی شاسی با کاهش ارتفاع به میزان 7 میلیمتر در جلو و 10 میلیمتر در عقب همراه گردیده است. تقویت شاسی نیز به پویایی بیشتر اتومبیل کمک مینماید.
برای پیشرانه دو موتور بنزینی و دیزلی را می توان انتخاب کرد. موتور 1.6 لیتری بنزینی توربو که 202 اسب بخار نیرو و 285 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
برای طرفداران سوخت دیزل هم موتور 2.0 لیتری از سری BlueHDI قابل انتخاب است که 178 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2000، حاصل آن است.
موتور بنزینی از یک گیربکس 6 سرعته دستی و مدل دیزلی از یک جعبهدنده 6 سرعته اتوماتیک کارآمد بهره میبرند.
مدل هاچ بک 308 GT بنزینی، نیاز به 7.5 ثانیه زمان برای شتاب گیری از سکون تا سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دارد.
در حالی که این زمان برای نسخه دیزلی به 8.4 ثانیه افزایش مییابد. در مدل SW که تنها با پیشرانه دیزلی ارائه میشود، شتاب صفر تا صد به 8.6 ثانیه میرسد.
مصرف سوخت متوسط نیز در مدل بنزینی 4.66 لیتر و در مدل دیزلی هاچ بک 3.33 لیتر و در مدل SW دیزلی 3.41 لیتر در هر صد کیلومتر میباشد.
به نظر میرسد که این اتومبیل به یکی از مقرون به صرفهترین اتومبیل های اروپایی برای استفاده روزمره با ویژگیهای اسپرت، تبدیل شود.(پدال)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: