امید حاجیلی با جاذبه های گردشگری کرمان هم عکس یادگاری گرفت

سلفی خواننده معروف با تماشاگران در حین اجرا/تصاویر

کنسرت انرژیک با حضور احمدرضا عابدزاده/تصاویر

جام جم نوا: امید حاجیلی نخستین کنسرت خود در زمستان سال جاری را با شکل و شمایلی جدید و تغییراتی اساسی در سازبندی قطعات، اعضای گروه و کنداکتور برنامه، اجرا کرد.
کد خبر: ۷۶۲۵۰۷
کنسرت انرژیک با حضور احمدرضا عابدزاده/تصاویر

این موزیسین و خواننده، 29 دی 1393 در حضور ستارگان سرشناسی از عرصه موسیقی، ورزش و سینما، دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی استیج رفت و هنرنمایی کرد.

احمدرضا عابدازده، فرزاد حسنی، کمند امیرسلیمانی، بابک جهانبخش، محمدرضا خانزاده، شهاب رمضان، علی اوجی، سام نوری، محسن افشانی، وحید حاجی‌تبار، مانی جهانتاب و امیرمحمد زند از جمله میهمانان این کنسرت بودند.

* دوباره، عاشقتم، دوست دارم، عشق منی، باغ مولوی، برای عاشقی دیره، دلبر، آیریلیق، خراسانی، افتاد، وای وای، بوم بوم، دلبر سیاه و وقت گل نی، قطعاتی بودند که حاجیلی در این کسنرت خواند.

* حاجیلی قطعه معروف آذری «آیریلیق» را که با تنظیمی متفاوت و با همنوازی نی، گیتار، طبلا، پرکاشن و گیتار بیس به اجرا در آمد، به یاد زنده یاد «مرتضی پاشایی» با همراهی مردم خواند و همزمان عکسهایی از پاشایی روی نمایشگر سالن نشان داده شد.

* «احمدرضا عابدزاده» میهمان ویژه این کنسرت بود که پس از معرفی توسط حاجیلی، با تشویق پرشور و هیجان مردم مواجه شد تا مشخص شود هنوز بعد از سالها دوری از عرصه رسمی و جدی ورزش، این چهره محبوبیت خود را حفظ کرده است.(موسیقی ما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها