این محورهای تردد ، فعلا موتورسیکلت ممنوع شد!

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با توجه به افزایش سفرهای بین‌شهری و به منظور تسهیل در تردد خودروها، مقررات ویژه‌ای را در روزهای پایانی هفته در محورهای مواصلاتی کشور به مرحله اجرا گذاشته است.
کد خبر: ۷۶۲۳۳۸
این محورهای تردد ،  فعلا موتورسیکلت ممنوع شد!

به گزارش جام جم آنلاین ، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته در جاده‌های کشور را به شرح ذیل اعلام کرد:

1- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 چهارشنبه 1 بهمن الی ساعت 24 جمعه 3 بهمن از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

2- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس ممنوع است.

3- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 جمعه 3 بهمن ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزبن) به صورت یک طرفه خواهد بود.

4- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

5-تردد کلیه کامیون‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه مورخ 1، 2 و 3 بهمن از محور هراز ممنوع است.

6- تردد کلیه تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 جمعه 3 بهمن از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها