روز گذشته خبری از بدرفتاری پرسنل یک بیمارستان با بیماری منتشر شد که یادآور این نکته است که مسئولان باید برای احیای این حق گمشده ارباب رجوعها راهکار موثری پیدا کنند.
ایسنا ماجرای این بدرفتاری را که دوشنبهشب گذشته اتفاق افتاده، این طور نقل کرده است: شامگاه دوشنبه گذشته سوپروایزر بیمارستانی در شهرستان هشترود یکی از بیماران را که جانباز 35 درصدی جنگ تحمیلی بوده و بر اثر عارضه شیمیایی و گشاد شدن دریچه قلب در بخش سی.سی.یو این بیمارستان بستری شده بوده به راهروی بخش سی.سی.یو منتقل کرد.
این بیمار که سلیمان نام دارد به علت فشار خون بالا و ضربان قلب نامنظم حدود پنج روز است در بیمارستان هشترود بستری است.
سلیمان در این باره گفته است: بعد از اینکه مرا از اتاق بیرون کردند با مسئولان بهداشت و درمان منطقه تماس گرفتیم، ولی آنها گفتند بیمارستان برای پذیرش بیمار جا ندارد. اعضای خانوادهام با فرماندار هشترود تماس گرفتند و فرماندار دستور پیگیری مساله و بستری کردن بنده را صادر کرد، اما متاسفانه سوپروایزر بیمارستان برخورد ناشایستی با من داشت.
رییس این بیمارستان نیز در این باره گفته وظیفه همه مسئولان تکریم ارباب رجوع در همه اماکن است و کادر بیمارستان هم از این قائده مستثنا نیست و باید با آغوش گرم پذیرای بیماران باشد و مشکلات مراجعهکنندگان را دریابد. به گفته وی، برخورد ناشایست مسئول شیفت شب بیجواب نخواهدماند.
هرچند پس از ورود رییس بیمارستان به ماجرا، بیمار به بخش داخلی منتقل شد، اما باید تاکید کرد چنین رفتارهایی با بسیاری از بیماران هم میشود که نمیتوانند صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند، بنابراین باید از مسئولان خواست با نظارت دقیق برعملکرد پرسنل خود، چنین رفتارهایی را به حداقل رسانده و احترام به حقوق اربابرجوع را در حد شعار باقی نگذارند.
آوید طالبیان - جامجم
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
فؤاد ایزدی، کارشناس حوزه روابط بینالملل در گفتوگو با «جامجم» تشریح کرد
در گفتوگوی «جامجم» با پژوهشگر حوزه ارتباطات و رسانه عنوان شد