95 درصد مردم نمی‌توانند از خدمات ایمپلنت استفاده کنند

رئیس انجمن دندانپزشکی ایران، با تاکید بر این‌که ایمپلنت یک درمان لوکس نیست، اظهار کرد: 95 درصد افراد جامعه نمی‌توانند از خدمات ایمپلنت استفاده کنند.
کد خبر: ۷۶۲۲۰۴
95 درصد مردم نمی‌توانند از خدمات ایمپلنت استفاده کنند

به گزارش مهر، بیژن اخوان‌آذری در دومین کنگره انجمن ایمپلنتولوژی ایران افزود: 95 درصد مردم جامعه نمی‌توانند خدمات ایمپلنت را دریافت کنند، در حالی که دستیابی به پیشرفته‌ترین خدمات درمانی موجود در جهان، حق مردم است.

وی گفت: این افراد نمی‌توانند هزینه درمان را متحمل شوند، بنابراین باید در این راستا تمام انجمن‌های دندانپزشکی در همفکری با وزارت بهداشت، مشکل هزینه این درمان را حل کنند تا تمام اقشار جامعه بتوانند به این روش درمانی دست یابند.

رئیس انجمن دندانپزشکی ایران از دامن زدن به اختلافات بین دندانپزشکان متخصص و دندانپزشکان عمومی انتقاد کرد و ادامه داد: برخی عنوان می‌کنند که متخصصان ایمپلنت حق دندانپزشکان عمومی را خورده‌اند و دندانپزشکان عمومی باید حق خود را پس بگیرند که این تفرقه‌افکنی‌ای بیش نیست.

اخوان آذری تاکید کرد: همه دندانپزشکان باید با تشکل و اتفاق به پیش روند، چون دامن زدن به این اختلافات، دندانپزشکی را به بیراهه می‌کشاند و آنها را از مشکلات اصلی غافل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها