جام جم ورزشی: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس این روزها در حالی در بستر بیماری بود که هیچ یک از مسئولان این باشگاه و حتی فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش به عیادت وی نرفتند.
کد خبر: ۷۶۲۰۰۷
بهزادی احتمالا جراحی می‌کند/ کسی سراغ سرطلایی را نمی‌گیرد

همایون بهزادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از روز گذشته در بیمارستان دی تهران بستری شد.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس که دچار مشکلات ریوی و قلبی شده تحت نظر پزشکان قرار دارد. در صورتی که مشکل بهزادی با دارو تا هفته آینده حل نشود احتمالا مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان جراحی می‌شود.

این برای چندمین بار است که همایون بهزادی که یکی از بنیان‌گذاران باشگاه پرسپولیس است در بیمارستان بستری می‌شود. چندی پیش بهزادی به همراه علی دایی به مراسم سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا دعوت شد و به انتخاب مسئولان کنفدراسیون آسیا در تالار مشاهیر فوتبال آسیا قرار گرفت.

بهزادی علاوه بر مشکلات ریوی دچار بیماری پروستات هم شده و پزشکان معالج وی مشغول مداوای این بیماری سرطلایی سابق فوتبال کشورمان هستند. در همین رابطه بهزادی روز گذشته آزمایش‌هایی هم انجام داده و تا مشخص شدن نتایج این آزمایشات این پیشکسوت فوتبال تحت نظر پزشکان دارو مصرف خواهد کرد.

گفتنی است؛ بهزادی که ریاست کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال را هم در اختیار دارد در حالی این روزها در بستر بیماری خوابیده که هیچ یک از اهالی باشگاه پرسپولیس، مسئولان وزارت ورزش و کارکنان فدراسیون فوتبال به عیادت این چهره نامدار ورزشی نرفتند و تنها هواداران پرسپولیس هستند که با حضور در بیمارستان دی و فعالیت در فضای مجازی از وضعیت این پیشکسوت باشگاهشان ابراز نگرانی می‌کنند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها