12 سال از تصویب قانون ازدواج گذشت

رویای دور ازدواج آسان

جام جم سرا: یک روان‌شناس با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره ازدواج آسان گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی نباید صرفا جنبه تبلیغاتی داشته باشد.
کد خبر: ۷۶۱۱۷۷
جشنواره ازدواج آسان نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد

دکتر کیانوش هاشمیان افزود: در این جشنواره باید کار‌شناسان بدون در نظر گرفتن تعصب خاصی به مسائل و مشکلات جوانان در زمینه ازدواج بپردازند. ترغیب جوانان نسبت به ازدواج نباید فقط منوط به جشنواره شود، بلکه باید از هر موقیعتی برای شناخت کافی جوانان درباره این مسئله استفاده کرد.

وی با اشاره به رشد فزاینده طلاق عاطفی در جامعه امروز افزود: بهتر است با برگزاری چنین جشنواره‌هایی عواملی که نسبت به این مسئله دامن می‌زند بررسی شود، و با استفاده از نظر متخصصان و کار‌شناسان زبده؛ راهکارهای علمی برای کاهش این معضل ارائه شود.

هاشمیان با اشاره به اینکه در زمینه تولید محصولات فرهنگی برای ازدواج جوانان دچار فقر فرهنگی هستیم، اظهار داشت: با برگزاری چنین جشنواره‌هایی انتظار داریم دانش جوانان را نسبت به کیفیت ازدواج بیش از پیش بالا برده و از منظر علمی این مسائل کار‌شناسی شود.

وی گفت: نادیده گرفتن عدم بلوغ فکری، اقتصادی و عاطفی زوجین از یکدیگر در این باره را نباید نادیده گرفت. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
۰
۰
به نظر من باید همایش ها بیشتر برای پدر مادر ها باشه و اونا ترغیب بشن چون در بیشتر موارد اونها هستند كه به خاطر مسایل پیش پا افتاده نمیزارن جوونا ازدواج كنن و بیشتر سلیقه های خودشون رو تحمیل میكنن به خصوص واسه دخترها، وگرنه كدوم دختر پسر جوون هستند كه از ازدواج بدشون بیاد و نخوان ازدواج كنن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها