کمدی «نهنگ عنبر» زندگی یک سرباز فراری را به تصویر کشیده است

ماجرای پاسپورت جعلی «رضا عطاران»

شبکه نمایش سریال کوچه اقاقیا ساخته رضا عطاران را در جدول پخش خود قرار داد.
کد خبر: ۷۶۰۷۹۲
عطاران و نوذری از «کوچه اقاقیا» به تلویزیون رسیدند

این سریال که هر روز ساعت 13 از این شبکه به نمایش درمی‌آید، داستان مردی پا به سن گذاشته با بازی مرحوم منوچهر نوذری است که در خانه قدیمی خود زندگی می‌کند. همسر او گلنساء (کتایون امیرابراهیمی) چند سال قبل فوت کرده است، اما مدتی است که شب‌ها به خواب او می‌آید و درباره مسائل مختلف با او صحبت می‌کند. این رویا‌ها باعث می‌شود فرزندان او نسبت به سلامت پدر نگران شوند و به خانه پدر بیایند. حضور آنها در خانه باعث به وجود آمدن ماجراهای طنزی می‌شود.

در سریال کوچه اقاقیا، خود عطاران نقش یکی از پسرها را بازی می‌کند که مدتی در زندان بوده و حالا که آزاد شده تلاش می‌کند، گذشته خود را جبران کند؛ هرچند اعضای خانواده دوست ندارند کسی از این موضوع باخبر شود. علی صادقی، شقایق دهقان، زنده‌یاد اکبر دودکار، مجید صالحی، یوسف تیموری، رضا شفیعی‌جم، زنده‌یاد ناصر گیتی‌جاه و مرحوم فرخ‌لقا هوشمند از دیگر بازیگران سریال کوچه اقاقیا هستند.

در این سریال زنده‌یاد باقر صحرارودی و ساقی زینتی نقش زن و شوهری را بازی می‌کنند که سال‌هاست در این خانه به عنوان سرایدار زندگی می‌کنند و به نوعی از همه اتفاقات و رازهای خانه باخبر هستند. فیلمنامه کوچه اقاقیا را سروش صحت نوشته است. این سریال برای اولین بار سال‌82 از شبکه تهران پخش شد. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها