در قسمت 13 سریال «سالهای ابری» که امروز شنبه، 27 دی روی آنتن شبکه دو می رود، جاسم از مهلت سه روزه به حسین سالار سخن می گوید.
کد خبر: ۷۶۰۳۲۹
مهلت سه روزه جاسم به سالار در سریال «سالهای ابری»
در خلاصه قسمت سیزدهم «سالهای ابری» آمده: جاسم گوشی تلفن را جلوی صورتش گرفته می‌گوید فقط سه روز از مهلت سه روزه حسین سالار باقی مانده..

سالار چهره اش مصمم است، می گوید تا قیام قیامت هم بشماری چیزی دستت را نمی گیرد؛ پس بهتر است از زندگی او بیرون برود..
«سال‌های ابری» کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست که به تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی روی آنتن می رود. علی عمرانی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، پژمان جمشیدی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله و امید روحانی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
«سالهای ابری» در 21 قسمت ۴۵دقیقه‌ای به روایت زندگی حاج غلامحسین سالار از خادمان و هیئت‌داران محله‌ای قدیمی در تهران می‌پردازد. سبک زندگی ایرانی اسلامی، کسب روزی حلال، مردم‌داری، مبارزه با فساد اقتصادی از جمله موضوعاتی است که «سالهای ابری» آنها را دنبال می کند.
«سالهای ابری» از شنبه تا پنج شنبه هرشب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می شود. همچنین بازپخش این مجموعه تلویزیونی ساعات 2 بامداد، 10 و 30 دقیقه و 13 و 30 دقیقه روز بعد خواهد بود
. (روابط عمومی شبکه دو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها