گزارش خبرنگار پارلمانی جام جم آنلاین

وزیر آموزش و پرورش کابینه روحانی رفتنی شد

وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به این‌که بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته نیز برقرار شده است، گفت:‌ نقشه راه سند تحول بنیادین در دست بررسی است که تلاش می‌کنیم تا آخر امسال و شاید هم زودتر آن را تهیه کنیم.
کد خبر: ۷۵۷۸۰۰
بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته برقرار شد

علی‌اصغر فانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: بیمه طلایی با همان خدماتی که برای فرهنگیان شاغل در جریان است برای فرهنگیان بازنشسته نیز برقرار شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان بازرسی برای بررسی روند اجرای سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش مستقر شده است، عنوان کرد: ‌جلسه‌ای را با سازمان بازرسی در این زمینه نداشتیم، اما این سازمان برای بررسی روند فعالیت و اجرای سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش مستقر شده است.

وزیر آموزش ‌و پرورش بیان کرد:‌ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مراحل پایانی قرار داشته و ویرایش سوم آن تهیه و در دست بررسی است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال و شاید هم زودتر آن را اجرایی کنیم.

فانی درخصوص رتبه‌بندی معلمان نیز اظهار کرد: ‌رتبه‌بندی معلمان تا پایان امسال به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود که با تصویب آن انگیزه معلمان و مهارت‌های حرفه‌ای آنها نیز افزایش می‌یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
چرا این پول هایی كه حقوق بازنشسته ها كم میشه گم میشه این پول به جیب چه كسانی می ره كاش بیمه خویش فرما تامین اجتماعی خودمان میكردیم ایا حسابی هست خداازشون نگذره سالی شش صدهزارتومان از حقوق كم میكنید ولی چه امتیازی درنظر گرفته اید این همه بازنشسته پولها كجا گم میشه

نیازمندی ها