یک داستان عاشقانه در «گذر از رنج‌ها»

مهران رجبی: عمو غفور شخصیت شیرینی دارد

مهران رجبی از نقش خود در سریال «گذر از رنج‌ها» که شخصیت شیرینی دارد و در تعامل با «دنیا» نقش اصلی این سریال است، سخن گفت.
کد خبر: ۷۵۷۵۷۶
مهران رجبی: عمو غفور شخصیت شیرینی دارد
مهران رجبی درباره سریال «گذر از رنج‌ها» اینگونه گفت: این سریال 26 قسمتی داستان شیرینی دارد و به زودی قرار است از شبکه یک به پخش برسد.

بازیگر مجموعه «پرده نشین» در توضیح حال و هوای این سریال که کارگردانی آن را فریدون حسن پور بر عهده دارد، عنوان کرد: سریال «گذر از رنج‌ها» در حال و هوای دهه‌ ۲۰ می‌گذرد و درباره‌ زنی به نام «دنیا» است است که با فوت مادرش متولد می‌شود.

رجبی اضافه کرد: این فضا در یک روستا می گذرد و سریال دوران فقر عده ای را نشان می دهد که تحت نظر خان کار می کنند و در طول آن اتفاقات و حوادثی رخ می دهد که من ترجیح می دهم خود بینندگان شاهد آن باشند.

بازیگر سریال های «دردسرهای عظیم» و «صاحبدلان» با اشاره به نقش خود در این کار بیان کرد: من نقش عمو غفور را دارم یعنی پدر یک خانواده هستم و در روستا همه او را عمو غفور خطاب می کنند و این نقش شخصیت شیرینی دارد. همچنین عمو غفور تعاملاتی هم با دنیا نقش اصلی سریال دارد و دنیا با همسر عموغفور مشکلاتی را مطرح می کند.

این بازیگر در پایان با اشاره به داستان سریال گفت: این سریال داستانی عاشقانه دارد که البته تحت مدیریت است و همچنین تحت ظلم بودن مردم در روستا را نشان می دهد که خان بر آنها مستولی است.

سریال «گذر از رنج‌ها» به تهیه کنندگی علی لدنی داستان داستان زندگی هفتاد ساله زنی را از یک سالگی تا لحظه مرگ روایت می‌کند و در آن بازیگرانی همچون پژمان بازغی، بابک حمیدیان، بیژن امکانیان، پیام دهکردی، جعفر دهقان، ماه چهره خلیلی، مهران رجبی به ایفای نقش می پردازند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها